Ana içeriğe atla

rize

EV DIŞI TÜKETİM PAZARI HER YIL BÜYÜYOR

12.06.2017 - 16:07

Eczacıbaşı Profesyonel Genel Müdürü Melike Koçoğlu, geçtiğimiz 10 yılda hane halkının ev dışı tüketime harcadığı oranın her yıl arttığını belirterek, “Kişilerin yaşam tarzlarının değişmesi, çalışan oranının artması ve şehirleşme ile birlikte ev dışındaki tüketim alışkanlıkları da değişiyor, bu durum sektörümüzün her geçen yıl daha da büyümesine yardımcı oluyor” dedi.

Eczacıbaşı Profesyonel Genel Müdürü Melike Koçoğlu, Türkiye’de ev dışı tüketim sektörünün 55 milyar liralık pazara sahip olduğunu söyleyerek, “En son veriler de gösteriyor ki geçtiğimiz 10 yılda hane halkının ev dışı tüketime harcadığı oran her yıl artıyor. Kişilerin yaşam tarzlarının değişmesi, çalışan oranının artması ve şehirleşme ile birlikte ev dışındaki tüketim alışkanlıkları da değişiyor, bu durum sektörümüzün her geçen yıl daha da büyümesine yardımcı oluyor. Bizler de bu süreçte hem işletmelere çözüm ortağı olmak hem de son kullanıcının beklentilerini karşılamak için ürünler ve hizmetler geliştirmeye devam ediyoruz. Çevreci ürünlere olan ilginin ve kulanım konusundaki hassasiyetin artması ile beraber, gelecek dönemde yatırımlarımızı bu yönde artırarak sürdüreceğiz. Kağıt kategorimizde son yıllarda fark yarattığımız alan olan kağıt dispenseri yatırımlarımıza bu sene de devam ederek, müşterilerimize dispenserlerimiz ile katma değer yaratmayı hedefliyoruz” dedi.

“İŞLETMELERİN HİJYEN ÇÖZÜM ORTAĞI OLMAYI HEDEFLİYORUZ”
Eczacıbaşı Profesyonel olarak işletmelerin hijyen çözüm ortağı olmayı hedeflediklerini ve yaptıkları yatırımlarda da işletmelerin ihtiyaç ve beklentilerine uygun yeni ürün/hizmetler geliştirdiklerini ifade eden Koçoğlu, “Son dönemde artan rekabet ile beraber işletmelerin maliyetlerini azaltma ve tasarruf yapma ihtiyacı daha da önemli bir hale geldi. Biz de yaptığımız yatırımlarımız ve inovasyon çalışmalarımızda, bu ihtiyaçlara yönelik çözüm ve ürünlere ağırlık vererek devam ediyoruz” diye konuştu.
Dünyada Ar-Ge ve inovasyon yatırımlarındaki önceliklerin, ülkelerin ekonomik durumlarına paralel şekillendiğine değinen Koçoğlu, “Türkiye’de de içinde bulunduğumuz ekonomik koşullara paralel olarak, hane halkı tarafında ev ekonomisi yaptıran ürünlere yatırım yapılırken, ev dışı tüketim tarafında da işletmecinin maliyetlerini azaltan ya da kontrol altında tutan ürünlere ağırlıklı olarak yatırım yapılıyor. Biz de yeni yatırımlarımızı tasarruf yaptırma ve maliyet kontrolü alanında yoğunlaştırıyoruz.  Ancak bu alanda sadece salt maddi kazanımları hedeflemiyoruz, aynı zamanda işletme çalışanlarının da taleplerini değerlendirerek zamandan tasarruf sağlatacak, etkili hijyene kısa zamanda ulaştıracak pratik, hızlı çözümler de üretmeyi hedefliyoruz. Bu yatırımları yaparken tüm süreçlerimizde çevreyi koruma bilincinin verdiği sorumlulukla hareket ederek dünya standartlarında ürün ve hizmetler sunmayı amaçlıyoruz” şeklinde konuştu.  
 

rize

 

Yukarı