Ana içeriğe atla

rize

Lionel Hotel büyümeyi hedefliyor

12.06.2017 - 16:24

Lionel Hotel Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Demet Kıdan Uğur, “Turizm sektöründe daha da büyümeyi hedefliyoruz, sağlam adımlarla ilerlemek istiyoruz. Yeni yatırımlar için doğru zamanı ve yeri iyi belirleyerek, sürdürülebilir olanlarda yoğunlaşıyoruz” diyor.

Lionel Hotel olarak misafirlerinize sunduğunuz ayrıcalıklı hizmetlerinizden bahseder misiniz? Bu anlamda diğer otellere nazaran farklılaştığınız yönler nelerdir?
223 odalı fakat butik anlayışta konaklama ve ağırlama hizmeti veren, her misafirin birbirinden farklı özelliklere ve ihtiyaçlara sahip olduğunu bilerek kişinin ihtiyaçlarına odaklı bir anlayışa sahip, işini tutkuyla yapan çalışanlarıyla, benzersiz bir dinamizm ruhu ile öne çıkıyoruz. Otelcilikte misafirine itinayla ev sahipliği yapan bir ekip çok önemli. Mimari anlamda  ise ahşap, mermer taş doğal malzemelerin trend tasarımlara dönüşümüne tanıklık ediyor misafirlerimiz.

Otelinizi lokasyon olarak değerlendirdiğimizde nasıl bir tablo karşımıza çıkıyor? 
E-5 hattının hemen yanı başında, şehrin tarihi, iş, alışveriş merkezlerinin ortasında konumlanmış Bayrampaşa; iş, eğitim, kültür, alışveriş merkezlerinin bulunduğu bir bölge olup, ulaşım sorunu bulunmuyor. Metro ulaşımda büyük kolaylık sağlıyor, metro ile başta havaalanı olmak üzere, İstanbul’un diğer önemli merkezlerine rahatlıkla seyahat edilebiliyor.

İş dünyasına yönelik ne gibi çözümler sunuyorsunuz? Otelinize iş amaçlı gelen misafirlerinizi ne gibi imkanlar ve ayrıcalıklar bekliyor?
İş için gelen misafirlerimizin tüm ihtiyaçlarına cevap verebilecek tüm donanıma sahibiz; +1 katta, 10 adet farklı kapasitelerde, tamamını gün ışığı alan toplantı salonlarından, büyük bir fuayeden, terastan oluşan meeting katımızın tamamı iş, toplantı, konferans, seminer amaçlı gelen iş dünyası misafirlerinin hizmetinde olup 600 kişilik banket düzeninde büyük etkinliklere de sık sık ev sahipliği yapıyoruz.

Doluluk oranlarınız hakkında bilgi verir misiniz? İstanbul’da otel sayısının giderek arttığı sektörde doluluğu artırmak için ne gibi stratejiler uyguluyorsunuz? 
Doluluk artışı otelin yönetim anlayışı, satış planlamaları kadar, ülkenin turizm dinamikleri ile de direkt ilgili bir konu… Satış pazarlama stratejimiz, mümkün olan en fazla pazar çeşitliliği iken, bu çeşitlilikte şehir otelleri olarak İstanbul’un uzun yıllar lokomotifini oluşturan yakın zamana kadar da var olan Avrupa, Amerika, Japonya, İskandinav ülkeleri gibi kişi başı döviz getirisi en çok olan pazarları artık yeterince bulamıyoruz. Bu pazarlardan münferit konaklama talepleri almaya devam ediyoruz, ancak büyük ölçekli kongre konaklamalarını tekrar görmek için biraz daha zamana ihtiyaç var gibi görünüyor.

Lionel Hotel olarak düğün ve eğlence amaçlı organizasyonlarınızda hangi kriterlere önem veriyorsunuz?
Düğün ya da etkinlik sahibinin kıymetli günü için banket ekibimizle hassasiyetle  hazırlanıyoruz, harikulade bir servis kalitesi ve profesyonel hizmet anlayışı ile ideal bir organizasyon deneyimi sunuyoruz.

Kısa ve uzun vadedeki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz? 
Turizm sektöründe daha da büyümeyi hedefliyoruz, sağlam adımlarla ilerlemek istiyoruz. Yeni yatırımlar için doğru zamanı ve yeri iyi belirleyerek, sürdürülebilir olanlarda yoğunlaşıyoruz. 

rize

 

Yukarı