Ana içeriğe atla

medya

Misafir memnuniyetine verdiğimiz önem meyvelerini vermeye başladı

11.10.2017 - 17:00

Misafir memnuniyetinin önemini kendilerine vizyon ve misyon edindiklerini söyleyen Fer Hotel İstanbul Genel Müdürü Engin Eryılmaz, bu anlamda misafirler otele ayak basmadan önce, onlar adına her şeyi düşündüklerini ve kendilerine kusursuz bir hizmet sunduklarını dile getirdi.

MÜKEMMEL BİR SEYAHAT DENEYİMİ…
Türkiye’nin misafir memnuniyeti en yüksek otellerinden bir tanesi olan FER Hotel’in Genel Müdürü olarak, bu alanda neler yaptığınıza ve bu memnuniyeti uzun süre aynı seviyede nasıl tutmayı başardığınıza dair bilgiler verir misiniz?

Bizler misafir memnuniyetinin önemini otel vizyonu ve misyonu olarak görmekteyiz. Bu nedenle daha misafir otele girmeden ilk temasta, yani rezervasyon aşamasında kendisine telefon veya e-mail yolu ile ulaşarak, kendileri ile ilgilenildiğini ve isteklerinin bizler için ne kadar önemli olduğunu net bir şekilde hissettiriyoruz. Mesela gelecekleri gün İstanbul’daki hava durumu hakkında bilgi sağlanmasından tutun da odalarına giriş yaptıklarında odalarını kaç derece sıcaklıkta bulmak istediklerine ya da havalimanından Mercedes Vito veya BMW 5 serisi gibi özel şoförlü lüks araçlarla otele ulaşıma ihtiyaç duyup duymadıklarına kadar daha birçok hizmeti misafirlerimizden önce, onlar adına düşünerek kurguluyor ve otele daha ayak basmadan sunmaya başlıyoruz. Ayrıca talep ederlerse havalimanı çıkışı veya terminalde uçak çıkış kapısından özel hosteslerle kendilerini karşılayabilme imkanı sunuyoruz. 
Otele girdikten sonra ise misafirlerimize kendilerini özel hissettirme duygusu en üst noktalara erişiyor, zira misafirlerimiz odalarına yerleştikten 10 dakika sonra kendilerini arayıp herhangi bir özel isteklerinin olup olmadığını soruyoruz. Konaklama süresince oluşabilecek teknik arızaların çoğunu bilgisayar üzerinden, misafirleri rahatsız etmeden, odalarına girmeden çözüyoruz. Misafirlerimiz kahvaltı yaparken ilk izlenimlerini öğreniyoruz ve devam eden konaklamalarında bu verileri baz alarak kendilerine mükemmel bir seyahat deneyimi sunuyoruz. Bunun sonucu olarak da Mart 2016’da faaliyete geçen Fer Hotel 9.7 misafir memnuniyeti ile Türkiye’nin en iyi otelleri arasına hızlı giriş yapmayı başarmış ve aynı puanda uzun süre kalmaya devam etmektedir. 

MİSAFİRLERDEN FER HOTEL’E TAM NOT!
Gezi amaçlı misafirler dışında kurumsal misafirler için sunmuş olduğunuz imkan ve ayrıcalıklara yönelik bilgiler verebilir misiniz?
Fer Hotel’de kurumsal misafirleri memnun etmek aslında çok daha kolay, zira otel her seferinde misafire standart servis ve hizmet sağlıyor, yani kurumsal misafir her geldiğinde aynı şeyleri isteyebilir diye kendisine bir önceki kalışındaki tercihleri doğrultusunda servis veriliyor. Misafir ilişkileri yetkilimiz, misafirimiz rezervasyon yaptığında kendisi ile irtibata geçerek önceki kalışındaki isteklerini hatırlatarak, tekrarını arzu edip etmediğini sunuyor. Toplu taşıma kullanması olasılığına karşın kendi adına içine yükleme yapılmış İstanbul Kart hazırlanıyor ve tabii ki bizde saklı kalmasını istediğimiz daha nice ayrıcalıklar ve imkanlar… Bu ayrıcalıkları anlatmak yerine misafirlerimizi bu ayrıcalıkları deneyimlemeye davet ediyoruz.

rize

 

Yukarı