Turkuaz Tesis Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü Orhan Öztürk’ü ağırladığımız Kasım sayımızda Öztürk; tesis yönetimi sektöründeki rekabet ortamında 7/24 esasına uygun olarak müşterilerine sundukları hizmetleri anlatırken, sağlam ve emin adımlarla büyüme hedefleri doğrultusunda çalışmalarını sürdürdüklerini ifade etti.
T urkuaz Tesis Yönetim Hizmetleri’nin kuruluş amacından kısaca bahseder misiniz, sektörde nasıl bir eksikliğin hissedilmesi sonucu hizmet vermeye başladınız?
Turkuaz Tesis Yönetim Hizmetleri 2015 yılında özel güvenlik hizmetleri, tesis yönetimi, site ve bina yönetimi, peyzaj bakım hizmetleri, inşaat sonrası temizlik hizmetleri, bina ve ofis temizliği hizmetleri, dış cephe ve cam temizliği, haşere ilaçlama, bordrolama hizmetleri, hukuk danışmalığı gibi farklı birimleri bünyesinde barındıran donanımlı bir şirket olarak İstanbul’da kuruldu.
Kuruluş amacımız, entegre tesis yönetim hizmetleri sektöründe yaklaşık 20 yıllık tecrübelerimizin sonucunda görülen eksiklerdi. Bu eksiklerin en başında, mevcut şirketlerin kurumsallık adı altında bir türlü bu tabuyu yıkıp müşterilerin gerçek talep ve ihtiyaçlarını tam olarak karşılayamamaları gelmekteydi. Sürekli gelişmekte ve büyümekte olan sektörün ihtiyaçları, kalıplaşmış hizmet anlayışıyla artık karşılanamaz duruma gelmişti.
Tesis yönetimi sektöründeki bu rekabet ortamında müşterilerinize sunduğunuz hizmetlerinizle sektörde sizi ayrıştıran noktalar nedir?
Sektördeki tüm firmalardan bizi ayrı tutan şey; müşterilerimizin taleplerinin ve gerçek anlamda neye ihtiyaçlarının olduğunun saha yöneticilerimiz tarafından doğru ve tam olarak tespitinden sonra, bu ihtiyaçların eksiksiz olarak yerine getirilmesi ve koşulsuz müşteri memnuniyetidir.
Her bir çalışanımız bizler için çok değerlidir. Bu sebeple tüm çalışanlarımıza periyodik olarak sektörel ve uzmanlık alanlarına göre eğitimler veriyoruz. Bu eğitimlerde zaman zaman da yetkili kurumlardan destek alarak çalışanlarımızı sertifikalandırıyoruz. Sektörde bizi diğer şirketlerden ayıran temel özellik, güven ve huzuru esas alınarak verdiğimiz kaliteli hizmettir.
Turkuaz Tesis Yönetim Hizmetleri olarak iş süreçlerinde karşılaştığınız sorunların çözümlenmesi adına nasıl bir strateji geliştirdiniz?
Turkuaz Tesis Yönetim Hizmetleri TİC. LTD. ŞTİ. olarak, 2015 yılından bugüne kadar yanımıza tedarik ve dijital çözüm ortaklarımızı da alarak 7/24 esasına göre müşterilerimizin tam olarak talep ve ihtiyaçlarını belirledik. İlk saha keşfimizden operasyon sürecinin tamamlanmasına kadar her aşamayı en ince detayına kadar dijital ortamda müşterilerimiz ile paylaştık.
Bir sorunla karşılaşıldığında hızlı aksiyon alabilen ve projenin yapısına uyum sağlayabilen çevik yapımız sayesinde, kaliteden ödün vermeden profesyonel çözümler üreterek söz konusu durumu kontrol altına aldık. Hizmetlerimizin eksiksiz olarak tamamlanmasını ve müşteri memnuniyetini ilk hedefimiz olarak belirledik. Bu sebeple müşteri ilişkilerinde sunduğumuz profesyonel çözümlerle, verdiğimiz güven ve sunduğumuz benzersiz hizmet kalitesi ile sektörün ve iş ortaklarımızın vazgeçilmezi olduk ve olmaya devam ediyoruz.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Kuruluşumuzdan bugüne kadar ilke ve amaçlarımızdan asla taviz vermeden 500 çalışana ve 100’ün üzerinde mutlu müşteri hedefimize ulaştık. Bugünden sonra da aynı kararlılıkla her geçen gün biraz daha büyüyerek yolumuza devam etmekte kararlıyız.