Ana içeriğe atla

apti

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ HİZMET HİYERARŞİMİZİN EN ÜSTÜNDE

11.05.2022 - 15:16

SE Club Satış Müdürü Simge Özbek ile Mayıs sayımız için gerçekleştirdiğimiz söyleşide hizmet verdikleri tesislerde kullandıkları Aerogyenplus ve Onzone uygulamalarıyla teknolojik anlamda yarattıkları farkı ve bu fark ile birlikte müşteri memnuniyetini sağlamak adına yaptıkları çalışmaları konuştuk.

Tesis yönetimi sektöründe hayata geçirdiğiniz projelerde yer verdiğiniz teknolojik hizmetlerinizin müşteri memnuniyetine etkisi nedir?

SE Club olarak, pandemi öncesinde başlamış olduğumuz teknoloji yatırımlarımıza sürekli güncellemeler ve iyileştirmeler getirerek devam ediyoruz. Günümüz şartlarında değişen müşteri beklentilerini, bu yönde geliştirdiğimiz çözümlerimizle en hızlı ve şeff af şekilde karşılıyoruz. Tamamen kendi mühendislerimizin geliştirdiği ve üretimini yaptığımız Aerogyenplus ile UV ışınlarını çoklu sensörler ile kontrol ederek etkili ve güvenli dezenfeksiyon sağlıyoruz. Kimyasal ve alerjen kullanmadan çalışan Aerogyenplus ile müşterilerimiz için hijyeni her an ulaşılabilir bir olgu haline getiriyoruz. Hizmet verdiğimiz tesislerde kendi uygulamamız olan Onzone ile kullanıcılarımızın yaşam alanlarında hayatlarını kolaylaştırıyor, talep ettikleri hizmetleri parmaklarının ucuna getiriyoruz. Kullanıcılarımız aidatlarını tek tıkla ödeyebiliyor, çevredeki indirimlerden faydalanabiliyor ya da evlerine Onzone uygulamasını kullanarak temassız bir şekilde giriş yapabiliyorlar.

SE Club olarak sunduğunuz teknolojik hizmetler sonucunda müşteri ve paydaşlarınızdan aldığınız geri bildirimlerden söz eder misiniz? Bu alandaki yatırımlarınızı şekillendirmedeki katkısı nedir?

Özellikle Aerogyenplus kullanan tüm tesislerimizde çöp odaları dahil olmak üzere, Aerogyen’in bulunduğu ortamdaki kötü kokuların tamamen yok olduğuna ve kullanılan dezenfektan maliyetlerinin ciddi oranda düştüğüne dair geri bildirimler alıyoruz. Ayrıca yazılım algoritmaları ile donatılmış olan ACK Açık Kapı Kontrol Sistemi’mizin CCTV odaları ile entegre olarak güvenlik birimlerinin işlerini kolaylaştırmakta ve site sakinlerinin huzurunu arttırdığı da gelen bildirimler arasında. Tüm bu geri dönüşler bizleri daha fazla heyecanlandırıyor ve yatırımlarımızın doğru yönde olduğuna birer kanıt görevi görüyor.

SE Club’ın bu yıl içinde gerçekleştireceği teknolojik yatırımlarla hangi alanlarda büyümesini hedefliyorsunuz?

Bulunduğumuz çağ itibari ile de sürekli dijitalleşiyoruz. Tesis yönetiminde de çağa ayak uydurmak bir tercihten öte zorunluluk halini almış durumda. Başta temizlik olmak üzere, hizmet yelpazemizdeki tüm süreçlerde müşterilerimizin memnuniyetini gözeterek bu doğrultuda büyümeyi hedefl iyoruz. Ayrıca Aerogyenplus ile birlikte temizlik algısının teknoloji ile birleşerek farklı bir noktaya evrileceğine inanıyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?

SE Club olarak müşteri memnuniyetini hizmet hiyerarşimizin en üstüne konuşlandırıyoruz. Hizmetlerimizi geliştirirken biz de birer müşteri gibi düşünüp, buna uygun çözümler üretiyoruz. ‘Her’ müşterimize ‘tek’ müşterimizmiş gibi özel hissettirmeye çalışıyoruz. Tüm operasyonel süreçlerimize teknolojiyi dahil ederek üst segment hizmet vermeye devam edeceğiz.

ghjjh

Yukarı