Ana içeriğe atla

bridgestone

KUVEYT TÜRK YATIRIMLARINI DİJİTALİ ÖNCELEYEREK GERÇEKLEŞTİRİYOR

20.01.2020 - 10:44

Kuveyt Türk Dijital Dönüşüm Grup Müdürü Dr. Okan Acar: “Müşterilerimizin finans işlemlerini daha kolay ve daha güvenli bir şekilde yapabilmesi için sürekli yeni özellikler ekleyerek mobil şubemizi geliştiriyoruz.”

Bankanızın mobil bankacılık adı altında sunmuş olduğu hizmetlerden kısaca bahseder misiniz?
Yenilikçi ürün ve hizmetlerimizle Türkiye’nin öncü katılım finans kuruluşu olarak, mobil şubemizle ve Senin Bankan dijital platformumuzla mobil dünyada güçlü şekilde yolumuza devam ediyoruz. Müşterilerimizin finans işlemlerini daha kolay ve daha güvenli bir şekilde yapabilmesi için sürekli yeni özellikler ekleyerek mobil şubemizi geliştiriyoruz. Mobil şubemiz dışında ayrıca 2015 yılında kurduğumuz ve Türkiye’de katılım finans sektöründe bir ilk olan, dijital platformumuz Senin Bankan ile Türkiye’nin her yerinden müşterilerimize şubesiz bankacılık anlayışıyla hizmetlerimizi sunmaya devam ediyoruz. Bireysel müşterilerimizin yanı sıra ticari müşterilerimize ve KOBİ’lere yönelik olarak geliştirilen CebimPOS ürünü ile mobil ürün çeşitliliğimizi artırmaya devam ediyoruz. Şubeye gitmeden, internet veya mobil şube vasıtasıyla finansman kullanma imkânı veren Online Finans Sistemi ile de başta ithalat ve ihracat yapan firmalar olmak üzere tüm işletmelere destek oluyoruz.

Mobil bankacılığın başta maliyet ve zaman olmak üzere önemli yararlar sağladığını biliyoruz. Peki, müşterilerinize mobil bankacılık kapsamında nasıl avantajlar sunuyorsunuz?
Gerek mobil şubemiz olsun gerekse Senin Bankan ile olsun dijital kanallarda bankacılık hizmetlerini en iyi şekilde sunma amacıyla geliştirdiğimiz uygulamalar sayesinde, müşterilerimizin işlemlerini mümkün olduğunca mobile taşımalarına, fatura ödemelerinden kıymetli maden ve döviz alım/satım işlemlerine, para transferinden sigorta ve yatırım işlemlerine kadar birçok işlemi yapmalarına imkân tanıyoruz. Gelinen noktada müşterilerimiz işlemlerinin yüzde 88’ini dijital kanallar üzerinden gerçekleştiriyor. En önemlisi de dijital kanallardan yapılan para transferi işlemlerinden ücret almayarak müşterilerimize büyük bir avantaj sağlıyoruz. 

Mobil uygulamanızın daha da geliştirilmesi için ne tür çalışmalar ve yatırımlar yapıyorsunuz?
Kuveyt Türk olarak, mobil şubede işlemlerini yapan müşterilerimizin sayısının, internet şubede işlem yapan kullanıcılardan çok daha fazla olduğunu görüyor, dolayısıyla yatırımlarımızı mobil şubeyi önceleyerek gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda müşteri deneyiminin iyileştirilmesine odaklanıyoruz. Müşteri güvenliğinin her zamankinden daha önemli olduğunu göz önünde bulundurarak kişiye özel biyometrik çözümleri mobil şubemizde bir süredir kullanıyoruz. Bunun yanı sıra chatbot ve ses teknolojileri gibi teknolojik çözümlere yönelik değer üretmeyi önceliklerimizden biri olarak belirledik. KOBİ ve kurumsal müşterilerimizin dijital kanallarımızda yaşadıkları tüm deneyimleri artırmak için çeşitli yenilikler yapmayı planlıyoruz. 

Peki, son olarak dijital bankacılığın geleceğine dair görüşlerinizi rica edebilir miyiz?
Dijital platformların hayatımıza girmesiyle birlikte müşterilerin beklentileri çok değişti. Diledikleri yerden, diledikleri tüm finansal işlemlerini en güvenilir ve en hızlı şekilde yapmak istiyorlar. Bu nedenle kendilerine bu yönde çözüm sunan ve işlerini kolaylaştıran kurumları da elbette ki daha çok tercih ediyorlar. Biz de bunu görerek önümüzdeki dönemde müşteri deneyimi, bilgi güvenliği ve yapay zekâ, gibi konuları daha fazla gündemimize alacağız. 

dfs

Yukarı