Ana içeriğe atla

bridgestone

TEPE KURUMSAL ÇÖZÜMLER, TEK ÇATI ALTINDA HAYATI KOLAYLAŞTIRIYOR

14.01.2022 - 14:00

 Tepe Kurumsal Çözümler, işletmelerin ana faaliyetlerini sürdürmeleri için gerekli olan kurumsal temizlik ve tesis yönetimi, profesyonel temizlik ürünleri, fiziki güvenlik, iş sağlığı ve güvenliği, toplu yemek, çağrı merkezi, akıllı kart ve sigorta gibi profesyonel uzmanlık gerektiren tüm hizmetleri tek çatı altında birleştiriyor.

Tepe Servis ve Yönetim

Bilkent Holding şirketleri arasında yer alan Tepe Servis ve Yönetim; temizlik, teknik bakım-onarım, çağrı merkezi, şehir hastaneleri destek hizmetleri, site/plaza/rezidans yönetimi başta olmak üzere bir tesisin ihtiyaç duyduğu tüm hizmetleri yüksek kalite ile sunan bir entegre tesis yönetimi şirketi olarak yemek, özel güvenlik, iş sağlığı gibi hizmetleri de grup şirketleri aracılığıyla sağlamaktadır. Bir tesisin idari, mali, hukuki yönetimi için gereken tüm insan kaynağı, teknik kadro, know-how, süreç yönetimi ve metodolojisini oluştururken, peyzaj, ilaçlama, teknik bakım onarım, profesyonel temizlik, özel güvenlik, catering, iş sağlığı, sigorta, elektronik güvenlik gibi hizmetlerin satın alma ve operasyonel süreçlerini yönetmekte ve tüm bunları azami şeff afl ık ve titizlikle raporlamaktadır.

Tepe Savunma

Tepe Savunma ve Güvenlik Sistemleri San. A.Ş., Türkiye’nin lider güvenlik markalarından birisi olarak 360 Derece Güvenlik Çözümleri ile hizmet sunmaktadır. Tepe Kurumsal Çözümler kapsamında fi ziki ve elektronik güvenlik alanında uzman insan kaynağı ile yeni teknolojileri güncel olarak iş süreçlerine dahil etmektedir. Kurumsal yönetim anlayışı, çalışanlar, müşteriler, tedarikçiler ve diğer tüm paydaşlar nezdinde paydaşlara ve dünyaya “değer” katabilme temelinde inşa edilmiştir. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları doğrultusunda gerçekleştirmiş olduğu çalışmaları ile 2020 ve 2021 yıllarında “Sürdürülebilirlik” ve “Kurumsal Sosyal Sorumluluk” alanında ödüllere layık görülmüştür. Fortune 500’de son 6 yılda ilk 500 arasında yer almaktadır. Ekonomik göstergeler ve büyüme oranları artış göstermektedir. Tüm bu başarılarının ardında, Bilkent Holding’in kurumsal değerlerine sahip çıkan yönetim anlayışı yer almaktadır. Hizmet sektörü, çalışanlarının eğitim ve gelişimlerinin, dünyanın güncel ihtiyaç ve beklentilerine göre sürekli takip edilmesini ve gerekli görülen tüm eksikliklerin tamamlanmasını öngörmektedir. Tepe Savunma ve Güvenlik markası olan “Tepe Akademi” uzaktan eğitim online eğitim portalı, Tepe Savunma çalışan ve müşterilerinin gelişen eğitim ihtiyaçlarını karşılamaktadır. İçerikler yıllar itibari ile gelişmekte, ayrıca eğitime katılanların, gelişimleri ölçümlenebilmekte ve raporlanabilmektedir. Operasyonel Mükemmeliyet anlayışı ile hizmet sunmayı, iş yapış sisteminin odağına yerleştiren Tepe Savunma; bu alanda KALDER Derneği işbirliği ile EFQM Kalite Mükemmeliyet Yaklaşımı, Yalın 6 Sigma gibi farklı yönetim sistemlerini, iş süreçlerine aktarabilecek çalışmalarda bulunmuştur.

BCC Catering

 Bilkent Holding çatısı altında, 1993 yılında, %100 yerli sermaye ile kurulan BCC Catering, günlük 2500’den fazla çalışanı ile günlük 130.000 adet yemek üretimi yapmaktadır. Yenilikçi bakış açısına ve hem genç hem de dinamik ekip ve yapıya sahip olmamız, işin başlangıcında doğru iş modeli tasarlamamız (örn: Şehir Hastaneleri için seçtiğimiz iş modeli daha sonra açılan hastanelere örnek teşkil etmiştir), operasyonel yetkinliğimiz ve gücümüz, çözüm odaklı yaklaşıma sahip olmamız ve güven oluşturmamız tercih nedenimiz olmuştur. Kullandığımız yazılım programı ile hammadde kabulünden, yemeğin tüketimine kadar olan tüm süreçlerin izlenebilirliğini sağlıyoruz. HBYS (Hastane Bilgi Yönetim Sitemi) ile entegre çalışan yazılımımız ayesinde, el terminali ile hasta yemek teslimatını gerçekleştirerek hasta yemek doğrulamasını gerçekleştirmekteyiz. Hastanelerde sıcak yemek sunabilmek için sıcak soğuk muhafaza özelliğe sahip yemek dağıtım araçları ile dağıtımı gerçekleştirmekteyiz. Bu araçların iç sıcaklıklarını Wi-Fi sistemi üzerinden kayıt altına alarak izlenebilirliği sağlıyoruz. Bu sene uygulamaya aldığımız BCC’deyiz mobil uygulaması ile günlük menü takibi, beğeni anketleri, kalori hesaplama ve geri bildirim yapabilme imkanı sağlıyoruz. İlk hizmete giren ve yemek hizmetini sağladığımız Yozgat Şehir Hastanesi, hastanelerin dijitallik seviyesini belirleyen HİMSS 7 almaya hak kazanan ilk hastane olmuştur.

Tepe Servis Card

 Tepe Servis Kart A.Ş., bürokratik işlemler ve vergi yükü olmadan yemek ücretini ödemek isteyen fi rmalar için pratik ve akıllı bir çözüm sunarken, bakiye yükleme, hesap ekstresi, kayıp/çalıntı kart taleplerinde aldığı hızlı aksiyon ve teknolojik altyapısı ile sektör liderleri arasında yer almaktadır.Bilkent Holding markası olan Tepe Servis Card, sektöründeki en genç %100 Türk sermayeli yemek kartıdır. Yemek Kartı , Hediye Kartı , Akaryakıt Kartı

Adonis

Tüm sektörlerin endüstriyel temizlik ihtiyaçları için hızlı çözümler sunabilen Adonis Endüstriyel Temizlik Ürünleri A.Ş., ağırlıklı olarak; hastaneler, oteller, okullar, perakende sektörü, üretim tesisleri, fitness kulüpleri, site/tesis yönetimi, yiyecek-içecek sektöründe faaliyet gösteren fi rmalar için gelişen ve değişen ihtiyaca yönelik fark yaratan temizlik ve hijyen teknolojileriyle değer katmaya devam etmektedir. Kendi markalarıyla satışını gerçekleştirdiği kimyasal, hijyen ve kağıt ürünlerinin yanı sıra sektörde itibarlı markalarla yaptığı işbirlikleriyle geniş ürün yelpazesinde hizmet vermektedir.

Bil Sigorta ve Reasürans Brokerliği

 1989 yılında Bilkent Sigorta Acenteliği adı altında Bilkent Holding iştiraklerine ve çalışanlarına hizmet vermek üzere faaliyete başlayan Bil Sigorta ve Reasürans Brokerliği, Bilkent Holding’in en eski şirketlerinden biridir. Bilkent Holding’in faaliyet gösterdiği İnşaat, Emlak, Prefabrik Yapı, Mobilya, Teknoloji Parkları, Enerji, Matbaa, Savunma Sanayii, Turizm, Spor Merkezi, Güvenlik, Servis ve İkram Hizmetleri, Deniz Taşımacılığı, Havacılık ve Otel Yönetimi sektörlerinin çeşitliliği doğrultusunda, sigorta çözümleri sağlamada biriktirdiği bilgi ve tecrübe ile büyümeye devam etmektedir. 30 yılı aşkın bir süredir çeşitli sektörlerde faaliyet göstererek edindiği mesleki uzmanlık ile Sigorta ve Reasürans Brokeri olma çevikliği doğrultusunda sağladığı sigorta çözümleri, geleneksel sigorta paketleri ile sınırlı kalmayıp, yenilikçi ve inovatif sigorta ürünleri veya paketlerini sık sık geliştirmekte ve müşterilerine sunmaktadır.

Tepe Çağrı Merkezi

 2010 yılında Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde kurulan Tepe Çağrı Merkezi, maksimum düzeyde müşteri memnuniyeti sağlamak amacıyla faaliyete geçmiştir. Tepe Çağrı Merkezi olarak bizler de, teknolojiden üst düzeyde fayda elde edip müşterilerimiz için katma değer yaratmaya çalışıyoruz. Bu çatı altında müşterilerimize Inbound, Outbound, tahsilat aramaları, sosyal medya yönetimi, webchat/canlı destek, e-mail, SMS, web form, BackOffi ce, santral, personel ve müşteri şikayet yönetimi, kalite ve raporlama, ölçümleme ve analiz gibi hizmetler veriyoruz.

2022’de e-ticarette hizmet veren daha çok şirketle çalışacağız

 Pandemi döneminde e-ticaretin büyük bir yükselişe geçtiğini anımsatan Çağrı Merkezi Direktörü Nuran Şahin, bununla beraber çağrı merkezlerine gelen çağrı ve talep sayılarının da yükselişe geçtiğini vurguladı. Şahin, “Çalıştığımız fi rmaların yüzde 10’u e-ticarette hizmet veren firmalardan oluşuyor. Bu oranı 2022’de artıracağız” açıklamasını yaptı. Tepe Çağrı Merkezi, Çağrı Merkezleri Derneği aracılığıyla verilen ve Avrupa Birliği standartlarında hizmet sunduğunu belgeleyen ISO18295- 1:2017 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifi kasını, bir kez daha başarılı olarak almaya hak kazandı. Bu sertifi ka ile müşteri iletişim merkezinin stratejisi, süreçleri, çalışan memnuniyeti, altyapı ve sağladığı müşteri memnuniyeti süreçlerini kapsayan denetimleri başarıyla tamamlanmış oldu.

 

dfs

Yukarı