Ana içeriğe atla

bridgestone

U.N. RO-RO 2019’A İDDİALI HEDEFLERLE GİRİYOR

21.01.2019 - 10:56

TÜRKİYE İLE AVRUPA ARASINDA YER ALAN RO-RO HATLARINDAKİ INTERMODAL TAŞIMACILIĞIN LİDERİ U.N. RO-RO, LOGITRANS FUARI’NDA İŞ ORTAKLARIYLA BİR ARAYA GELDİ. DFDS AKDENİZ İŞ BİRİMİ KIDEMLİ BAŞKAN YARDIMCISI SELÇUK BOZTEPE, U.N. RO-RO’NUN LİDER HİZMET ANLAYIŞINI VE 2019 HEDEFLERİNİ KATILIMCILARLA PAYLAŞTI.

U.N. Ro-Ro, Türkiye’nin önde gelen uluslararası nakliye firmalarını, kamu kurum ve kuruluşlarının yöneticilerini, gemi boy uzatma işlemini gerçekleştiren Gemak Grup sponsorluğunda ağırladı.
Birkaç ay önce U.N. Ro-Ro’yu bünyesine katan Danimarkalı denizcilik grubu DFDS Denizcilik Bölüm Başkanı Peder Gellert Pedersen, galadaki konuşmasında “Bildiğiniz üzere 5 ay önce 12 modern Ro-Ro gemisiyle Akdeniz’de 7 Ro-Ro hattını işleten U.N. Ro-Ro’yu 1 milyar Euro’ya kendi bünyemize kattık. DFDS’nin hâlihazırdaki 39 gemisine U.N. Ro-Ro filosunu da ekleyerek mevcutta işlettiğimiz 22 liman bağlantımızla birleştirdik. Satın alma sonrasında yoğun bir entegrasyon sürecine girdik. Ağustos itibariyle Türk Lirası’nda yaşanan kur hareketliliği sebebiyle U.N. Ro-Ro ile lojistik endüstrisini güçlü kılmak adına bir tahsilat planı oluşturduk. Bu siz müşterilerimizin alışık olduğu bir plan değil fakat bunu uygularken göstermiş olduğunuz anlayışa müteşekkirim. Bizim için yeni olan bu coğrafyada DFDS’yi benimsediğiniz ve nezaketle karşıladığınız için ayrıca teşekkür ederim. Ağustostan sonra Türkiye’de ihracat yönünde güçlü bir büyüme görüldü. Türkiye ekonomisinin Avrupa’ya giden yolu ihracattan geçiyor. DFDS olarak Türk ihracatçısının her zaman yanındayız.” diye konuştu.

2018’DE YENİ HATLAR AÇTIK
DFDS Akdeniz İş Birimi Kıdemli Başkan Yardımcısı Selçuk Boztepe ise 2018’e dair değerlendirmelerinin yanı sıra 2019 hedeflerini de katılımcılarla paylaştı: “2018, şirketimiz açısından önemli gelişmelere sahne oldu. U.N. Ro-Ro, 7 Haziran 2018’de Avrupa’nın en köklü ve en büyük denizcilik şirketlerinden Danimarka merkezli DFDS tarafından satın alındı. Mart itibariyle Ambarlı-Trieste direkt seferlerimizi başlattık. Patras seferlerimiz haziranda haftalık karşılıklı tek sefer olarak başladı. Patras hattımız ekim itibariyle gidiş-dönüş karşılıklı 2 sefere çıkarıldı. Ağustosta UN Karadeniz gemimizin boy uzatma işlemi gerçekleşti. Hazirandan eylül sonuna kadar tarifeden yüzde 50 indirimli boş araç fiyatları ile sektörümüze destek sağlandı. Trieste’den kalkan Bettemburg trenlerimiz ile Trieste-Bettembourg-Gent-Göteborg hattı haftalık 7 sefer olarak eylül ayı itibariyle açıldı. Patras çıkışlı Grimaldi bağlantıları ile İtalya, Malta, İspanya ve Kuzey Afrika bağlantıları hizmete girdi. Eylülde açılan demiryolu bağlantımız Novarra ile Milano bölgesine haftada 3 sefer hizmet vermeye başlandı. Ekimde hayata geçen Nikrasa sistemi ile Triest-Bettemburg hattında vinçlenebilir olmayanlar da dahil neredeyse tüm römorkların taşıması başlatıldı. 2019’da da yine önemli hedeflere koşacağız.”

dfs

Yukarı