15 yıl önce iş yerlerinin maliyetlerini azaltma, alışverişlerinde zaman kazandırma ve ihtiyaçlarına özel çözümler sunmak amacıyla temelleri atılan Avansas, günümüzde iş yerlerinin alışveriş süreçlerini dijitalleştirerek en rekabetçi fiyatlarla müşterilerine ulaşıyor. Avansas Genel Müdürü Ahmet Güleç’i ağırladığımız Ağustos sayımızda başta KOBİ’ler olmak üzere Avansas ile çalışan müşterilerine sağladıkları rekabet avantajını anlatan Güleç, Avansaspro ürünlerinin detaylarını ve ayrıcalıklarını da okurlarımızla paylaşarak, büyüme hedeflerinden bahsetti.
Avantajlı satın alma sistemi Avansas ile iş yeri alışverişinde KOBİ’lere nasıl bir rekabet avantajı sağlıyorsunuz?
Avansas olarak, iş yerlerinin maliyetlerini azaltmayı, alışveriş sürecinde zaman kazandırmayı ve ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmayı amaçlayan 15 yıllık köklü bir markayız. Türkiye’de iş yeri alışverişleri, Avansas ile dijitalleşerek fiziksel alışverişlerin yerini almıştır.
-Müşterilerimiz bizimle çalışarak;
-Bir iş gününde teslimat (24 şehirde Avansas araç ve personeliyle)
-Tek depodan, tek faturayla nakliyat
-Dijital sipariş/onay ve raporlama sistemi (Avansaspro’da)
-Fiziksel alışverişe göre yakıt ve zaman tasarrufu
-Uygun kalite ve fiyatta 480’den fazla Avansas markalı ürün
-Müşteriye özel atanan müşteri temsilcisi (Avansaspro’da)
gibi avantajlarla hem zamandan hem de maliyetten tasarruf sağlamaktadır.
Avansas’ın Avansaspro ürününüzden bahseder misiniz,
bu ürünlerle işletme ve KOBİ’ler nasıl bir ayrıcalığa
sahip oluyor?
Avansaspro, 50’den fazla çalışanı olan işletmelere yönelik sunulan özel bir Avansas sistemidir. Bu sisteme üye olan müşteriler, ek ve eşsiz hizmetlerden faydalanabilirler.
Avansaspro müşterileri;
-Kendilerine özel bir satış destek ekibinden sürekli iletişim desteği alır,
-Türkiye genelindeki tüm lokasyonlarda özel fiyat avantajlarından yararlanır
-Stoklama maliyetlerini düşürür
-Sipariş onay mekanizmaları, bütçe kontrolü ve gelişmiş
raporlama gibi avantajlardan faydalanır.
Alanında uzman yaklaşık 100 kişilik saha ekibimiz, piyasayı sürekli olarak takip ederek en doğru ürünleri en rekabetçi fiyatlarla bu müşterilerimize sunar. Avansas markalı ürünlerimizle, iş yerlerinin ihtiyaçlarını karşılamak için geniş bir ürün yelpazesi sunuyoruz. Kırtasiyeden temizliğe, gıdadan mobilyaya kadar 7 ana kategoride 480’den fazla yüksek kaliteli ürünle müşterilerimizin maliyetlerini gözle görülür şekilde düşürmelerine yardımcı oluyoruz. Çünkü Avansas markalı ürünlerimizi doğrudan üreticiden iş yerlerine teslim ederek gereksiz harcamalardan kaçınıyor, müşterilerimizin ambalaja ya da marka ismine değil sadece “kaliteye” para ödemelerini sağlıyoruz
Baskı ve matbaa konusunda da iddialıyız. Baskılarımızı kendi tesisimizde, güncel baskı makinelerimizle en yüksek kalitede yapıyoruz. Müşterilerimiz, baskılı ürünlerde yüzlerce ürünü tek seferde almak zorunda kalmadan sadece ihtiyacı kadarını satın alabilir. Hazır tasarım seçeneklerinden kedisine en uygun olanı seçebilir veya kendi tasarımını yükleyebilir. Matbaaya gitmesine gerek kalmadan işlerinin tüm ihtiyaçlarını ve baskılı ürünlerini tek sepette toplayabilir
Türkiye genelinde yaygınlaşan bir hizmet ağına sahip olan Avansas’ın operasyonel altyapısından söz eder misiniz, nasıl bir organizasyon kurguladınız? Kurguladığınız bu operasyonel altyapıyla “işyerlerinin alışveriş yeri” olarak sektörde nasıl bir konumda yer alıyorsunuz?
Avansas olarak, yaklaşık 300’ü ofis ve satış ekibi olmak üzere 600’ün üzerinde çalışanımızla müşterilerimize en iyi alışveriş deneyimini sunmak için çalışıyoruz. Değişen ihtiyaçlara göre sistemimizi sürekli olarak güncelliyor, iş yeri alışveriş deneyimini daha da iyileştirmek için teknolojik altyapımıza yatırım yapıyoruz. Ayrıca Türkiye’nin birçok şehrindeki yaklaşık 100 kişilik ekibimizle Avansaspro müşterilerimize sahada destek veriyoruz.
Son olarak eklemek istedikleriniz nelerdir?
Avansas olarak önümüzdeki 5 yıl içinde hem istikrarlı bir gelir artışını hem de organizasyonel anlamda büyümeyi hedefliyoruz. Ayrıca, sektörlere özel ürünler konusunda daha da derinleşerek iş yerlerlerinin tüm ihtiyaçlarını karşılama vizyonuyla hem müşteri sayısını hem de sipariş sa yısını artırarak müşterilerimize kusursuz bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlıyoruz.