Ana içeriğe atla

apti

HATTUSA VACATION THERMAL CLUB OTELLERİNDE SAĞLIĞINIZA YATIRIM YAPIN

14.02.2019 - 16:24

DOĞAN JEOTERMAL GROUP CRM DİREKTÖRÜ AHU BELLİER: “OTELLERİMİZDE TAMAMEN SAĞLIK TURİZMİ YAPIYORUZ. MÜŞTERİ PROFİLİMİZ SADECE ORTA YAŞ VE ÜSTÜ DEĞİL, SAĞLIĞINI ÖNEMSEYEN HERKES. ‘SAĞLIĞINIZA YATIRIM YAPIN’ SLOGANIYLA 7’DEN 70’E HERKESİ BEKLİYORUZ.”

Hattusa Vacation Thermal Club oteller zincirini çatısı altında bulunduran Doğan Jeotermal Group’un CRM Direktörü Ahu Bellier, sorularımızı cevapladı. 

Otellerinizle ilgili bilgi alabilir miyiz? 
28 yıllık köklü bir firma olan Doğan Jeotermal Group olarak faaliyet gösteriyoruz. Grup çatısı altında Hattusa Vacation Thermal Club oteller zincirimiz var. Ayrıca Yalçın Boru ismiyle boru fabrikamız bulunuyor. 6 otelimizden 3’ü şu an aktif halde. Biri Hatay Erzin’de, biri Ankara Ayaş’ta, biri de oksijen açısından dünyada ikinci sırada bulunan Balıkesir Kazdağları’nda. Bu üç tesisimiz 12 ay hizmet veriyor. Samsun, Tekirdağ ve Bolu’daki diğer üç tesisimiz ise şu an inşa halinde.

Otellerinizin konsepti hakkında bilgi verebilir misiniz?
Otellerimizde tamamen sağlık turizmi yapıyoruz. Müşteri profilimiz sadece orta yaş ve üstü değil, sağlığını önemseyen herkes. Sloganımız ‘Sağlığınıza Yatırım Yapın’. Doğal kaynaklarımızdan yararlandığınızda hem sağlıklı oluyorsunuz hem de ileriki yaşlarda hastalığa yakalanma ihtimaliniz çok çok azalıyor.

Tesislerinizde sağlık turizmine yönelik neler var?
Termal su, bir mucize ve doğal bir detoks. Eklem ve boyun rahatsızlıklarından felç hastalıklarına ve romatizmal ağrılara kadar her türlü şikayetle ilgili tedavi yöntemlerimiz ve ünitelerimiz bulunuyor. Hacamat ve sülük tedavimiz var. Çeşitli masaj tekniklerimiz var. Tuz ve buhar odalarımız var. Biraz önce de dediğim gibi termal su bir mucize ve doğal detoks. Kanser hastası olup da kanserin gerilediği ve iyileştiği hastalarımız var. Tesislerimizde aynı zamanda devre mülk hizmeti de veriyoruz. Sağlığına çok iyi geldiğini söyleyip de bizden devre mülk alan ya da otel konseptimizde sürekli olarak konaklamaya gelen misafirlerimiz var. 

2018, sizin açınızdan nasıl geçti?
Ülkemizde maalesef çok sık kriz yaşanıyor. Krizlerden elbette biz de etkileniyoruz ama kıyı ya da şehir otelleri kadar etkilenmiyoruz. Sağlık turizminin şöyle bir artısı var: İnsanlar sağlığından hiçbir zaman vazgeçemiyor. O yüzden yatırımlar devam ediyor ve devre mülk satışlarımız çok güzel geçiyor. Üç otelimiz şu an inşaat halinde olmasına rağmen 2018’de satışlarımız çok iyiydi. Otel konseptimizde de doluluk oranlarımız bir önceki yıla göre iyiydi. Başarılı bir sezon geçirdik.

2019 beklentileriniz neler?
2019’da hem kıyı otelleri hem de sağlık turizmi açısından turizm sektörünün çok daha iyi olacağının farkındayız. Sömestr döneminde satışları durdurduk; çünkü tamamen doluyduk. Sadece orta yaş ve üstü değil, çocuklar ve gençler de tatil için otellerimizdeydi. Tüm tesislerimiz tam bir aile oteli ve 7’den 70’e bir müşteri profiline sahibiz.

ghjjh

Yukarı