Ana içeriğe atla

bridgestone

WYNDHAM GRAND ISTANBUL LEVENT’TEN TEMİZLİK MANİFESTOSU

21.01.2019 - 11:51

Konaklama sektörünün hijyen kurallarını yeniden yazdığını belirten Wyndham Grand İstanbul Levent Genel Müdürü 
Funda Bezircilioğlu: “Temizlik manifestomuz; doğru personel, doğru ürün ve doğru ekipmanlarla misafir memnuniyetini en üst düzeyde sağlamak.”

Son yıllarda sıklıkla yaşadığımız salgın hastalıklar nedeniyle kişisel hijyen ön plana çıkarken konaklama sektörü de ‘hijyen’ kurallarını yeniden yazıyor. Bu noktada odaların temizliği, housekeeping uygulamaları içerisinde en önemli unsurlardan birini teşkil ediyor. Wyndham Grand İstanbul Levent, bu farkındalıkla hijyen konusunu temel ilke olarak kabul ediyor. Otelin hijyen konusunda önemli başarıları olduğunun altını çizen Wyndham Grand İstanbul Levent Genel Müdürü Funda Bezircilioğlu, temizlik manifestolarını “Doğru personel, doğru ürün ve doğru ekipmanları kullanarak en üst düzeyde misafir memnuniyetini sağlamak.” şeklinde açıklıyor.
Wyndham Grand İstanbul Levent’in 83 kişilik profesyonel temizlik ekibi, misafirlerinin aklında soru işareti bırakmamak adına özenle çalışıyor. Otel, Türkiye’de çevre bilincinin geliştirilmesi, çevreye olan negatif etkinin azaltılması, turistik tesislerin çevreye olumlu katkılarının teşvik edilmesi ve özendirilmesi amacıyla Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafınca verilen ‘Yeşil Yıldız’ belgesine ve uluslararası ‘Rentokil Onitial Gold’ sertifikasına sahip. Funda Bezircilioğlu, “Rentokil firması tarafından aylık hijyen denetimleri, firmanın Türkiye yetkilileri tarafınca habersiz olarak yerinde yapılıyor. Otelimiz, 2017 ve 2018 yıllarında Türkiye genelinde en yüksek puana sahip otel.” diyor.

DOĞRU PERSONEL DOĞRU ÜRÜN VE DOĞRU EKİPMAN
Tüketicinin bir otelden beklediği en temel özelliklerin başında temizliğin geldiğini vurgulayan Bezircilioğlu, “Tüm çalışanlarımız, otelimizin kadrolu ve tam zamanlı personeli. Düzenli hijyen eğitimleri verilerek sürekli gelişimleri sağlanıyor. Kalite politikamız gereği her işi ilk seferinde en doğru yapmak için çalışıyoruz. ‘Misafir varsa biz de varız’ düşüncesiyle hareket ediyoruz.” şeklinde konuşuyor.
Bezircilioğlu, temizlik ekiplerinin uluslararası kriterlere ve oda temizlik talimatlarına uygun şekilde çalıştıklarını da aktarıyor: “Temizliği takiben kat şeflerimiz odanın son kontrollerini gerçekleştirir ve onay verir. Bu süreçte belirlenen kritik noktalardan örnek alarak analiz eder ve yapılan temizliğin etkinliğini hijyenik açıdan ölçer. Mikro-biyolojik analiz için kullanılan öncelikli alanlar; telefon ahizesi, klozet simidi, duş başlığı gibi kritik noktalardan oluşmaktadır. TSE 9001 Toplam Kalite Yönetimi, TSE 10002 Misafir Memnuniyeti ve TSE HCCP 22000 Gıda Güvenliği sertifikalarına sahip olan otelimiz, bu politikalara uygun şekilde yönetilmektedir. Bu bağlamda otelimizin tüm alanlarının günlük, haftalık, aylık ve yıllık temizlik programları mevcuttur.”

EN ÖNEMLİ KISTAS HAVLULAR
Tüketicinin en hassas olduğu konulardan birinin havlular olduğunu söyleyen Bezircilioğlu, “Ürünlerin doğru programda ve uygun sıcaklıkta yıkanması çok önemli. Makinalarımızın dozajlama üniteleri ve kimyasal kullanımları, uzman firmalarca düzenli kontrol edilmektedir. Deneyimli ekibimiz, yıkama sonrası ayrıştırma ve dağıtım süreçlerinin hijyen standartlarına uygun şekilde gerçekleştirilmesini sağlamaktadır.” diyerek sözlerini tamamlıyor.

OTELLERİN OLMAZSA OLMAZ 5 TEMİZLİK KURALI
-Otel personelinin sağlığı
-Otel personelinin kişisel hijyeni
-Doğru ekipman
-Yiyecek üretiminde temizlik
-Yüzde 100 müşteri memnuniyeti

dfs

Yukarı