23 Haziran 2024
Beşyol Mahallesi 1.İnönü Caddesi 18/8 Küçükçekmece İstanbul
Uncategorized

Çalışan motivasyonunu güçlendirmek için esnek çözümler

Her sene Aralık ve Ocak ayları şirketler için ticari hedeflerini ve kurumsal vizyonlarını yeniden belirledikleri, yeni iş planları üzerinde çalıştıkları yoğun bir dönemi beraberinde getiriyor. Bu sürecin başarıyla yönetilmesi ve kurum içinde çalışan motivasyonunun en iyi şekilde sağlanması, çalışanların yeni yılla birlikte gelen değişikliklere daha kolay uyum sağlamasını mümkün kılıyor.

Multinet Up Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Didem Kuş, işverenlerin özellikle yılbaşında, sene sonu iş yoğunluğu nedeniyle çalışanlarının stresini azaltmak ve çalışanların yeni yılla birlikte gelişen yeni koşullara daha iyi uyum sağlamasını teşvik etmeyi önemsediklerini ifade ederek, “Nitekim kendisine değer verildiğini gören ve çalıştığı kuruma aidiyet hisseden bireylerin, kurum içindeki performansları da yüksek oluyor. Bu nedenle yılbaşı, her ne kadar yöneticiler için yoğun bir dönem olsa da, şirketler tarafından kurum içi iletişimin geliştirilmesi ve çalışan deneyiminin iyileştirilmesi için güzel bir fırsat teşkil ediyor. Bu dönemde kurumsal hediye gönderimi organize etmek isteyen firma yetkilileri hem çalışanı mutlu edecek hem de operasyonel açıdan pratik kurumsal hediye arayışına giriyor. Biz de bu noktada MultiGift çözümümüz ile kurumsal hediye tedarik ve gönderim süreçlerini ortadan kaldırarak çözüm ortağı oluyor, sağladığımız operasyonel kolaylıkla firma yetkililerinin çalışan deneyimine odaklanmalarına destek oluyoruz. MultiGift ile şirket yetkilileri, yılbaşı dönemi yoğunluğunda birçok farklı marka ile anlaşmak, hediye temin etmek, depolamak ve dağıtmak, sipariş işlemlerini yönetmek gibi zahmetli süreçlerle efor sarf etmeden maliyetten ve zamandan tasarruf ediyor. Çalışan sayısı fark etmeksizin tek fatura ile işlem kolaylığı sağlayan MultiGift sayesinde şirketler ayrıca %45’e varan vergi avantajı elde ediyor.” dedi.

Yeni nesil çalışma kültüründeki esneklik talebine

MultiFlex ile yanıt veriyoruz “MultiGift’i 2004’te Türkiye’nin ilk kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı olarak hayata geçirmiştik.” Diyen Kuş, açıklamasının devamında şunlara değindi: “Yıllar içinde MultiGift ailesinin ürün yelpazesi müşterilerimizin talepleri doğrultusunda genişledikçe; esnek yan haklar, çalışan motivasyonu ve teşvik uygulamaları kapsamında çalışan memnuniyetini artırmak isteyen firmalar için özellikle bayram ve yılbaşı gibi yılın özel dönemlerinde vazgeçilmez bir çözüm ortağı olduk. Türkiye genelinde 20 binden fazla noktayı kapsayan MultiGift ailesinin marka kartları sayesinde kullanıcılar Boyner, A101, Carrefoursa, MediaMarkt, Ikea, English Home gibi birçok markanın dijital kod veya hediye kartı ile online ya da mağazalardan alışverişlerini yapabiliyor. Pandemi sonrası süreçte evden ve hibrit çalışma modellerinin yaygınlaşmasıyla ve esasında genel anlamda çalışma kültüründe esneklik ve özgürlük kavramlarının önem kazanmasıyla birlikte kurumsal hediye uygulamalarında da esneklik talepleri artış gösterdi. Örneğin, çalışanlarına uzaktan da olsa destek olduğunu göstermek isteyen işverenler dijital çözümlere daha fazla ilgi göstermeye başladı.

Biz de bu ihtiyaçtan yola çıkarak geçtiğimiz sene kurumsal hediye uygulamamız MultiFlex’i pazara sunduk. MultiFlex; kullanıcıların yaşına, cinsiyetine, medeni durumuna ve yaşam tarzına yönelik farklılık gösteren bireysel tercihlerine uygun binlerce hediyeye anında ulaşabileceği bir mobil uygulama. Firmalar MultiFlex sayesinde her bir çalışana kişiselleştirilmiş ve uçtan uca dijital bir deneyim sunabiliyor. Ayrıca bunu yaparken operasyonel süreçleri tamamen ortadan kaldırarak etkin bir gider yönetimi gerçekleştirebiliyor.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir