9 Ekim 2025
Beşyol Mahallesi 1.İnönü Caddesi 18/8 Küçükçekmece İstanbul
Perakende

Amacımız Yaşam Tarzı Sunan Bir Marka Olmak

2025’te dönüşüm ve büyüme yılı yaşayan DUFY, güçlü koleksiyonlarıyla geniş bir müşteri kitlesine hitap ediyor. Marka 2026’da uluslararası pazarlarda daha görünür olmayı ve sürdürülebilir, fonksiyonel tasarımlarla erkeklerin yaşam tarzına dokunmayı hedefliyor.

2025 yılı DUFY için nasıl geçti? Bu süreçte öne çıkan çalışmalarınızı ve sektördeki genel gelişmeleri nasıl değerlendiriyorsunuz?

CEO Emrah Gümüş

“2025 yılı DUFY için dönüşüm ve büyüme yılı oldu. Gömlek alanındaki köklü uzmanlığımızı korurken, casual ve athleisure koleksiyonlarımızı güçlendirdik. Bu sayede daha geniş bir müşteri kitlesine ulaştık.

Sektörde dijitalleşme hızlandı, çok kanallı alışveriş alışkanlık haline geldi. Biz de e-ticaret altyapımızı geliştirdik, mağaza deneyimimizle entegre ettik. Ayrıca mağaza içi konumlandırmalarımızı yenileyerek müşteri deneyimini iyileştirdik. Özetle 2025, DUFY’nin geçmişten aldığı gücü modern çizgilerle harmanladığı güçlü bir yıl oldu.”


DUFY’ye yönetim kurulu danışmanı olarak katıldınız. Kendi kariyer deneyimlerinizle birlikte DUFY’nin bugünü ve geleceğini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Yönetim Kurulu Danışmanı Hakan Demir:

“Kariyerim boyunca Boyner, Limon Company, Herry ve No Fear gibi markalarda satınalma müdürlüğü, satış ve pazarlama direktörlüğü, genel müdür yardımcılığı ve genel müdürlük görevlerinde bulundum. Bu görevler bana koleksiyon planlama, satış kanallarını yönetme, müşteri ihtiyaçlarını doğru okuma ve markayı rekabette farklılaştırma gibi alanlarda geniş bir deneyim kazandırdı.

DUFY ise benim için çok değerli bir marka. 1964’ten bu yana gömlek alanındaki uzmanlığını koruyan, aynı zamanda casual ve athleisure ürünlerle günümüz erkek modasına uyum sağlayan güçlü bir yapıya sahip. Gelenekten gelen kalite anlayışını, modern tasarım çizgileriyle buluşturması markayı hem Türkiye’de hem de uluslararası pazarda öne çıkarıyor.

Benim amacım, edindiğim birikimle bu yolculuğa katkı sağlamak; DUFY’nin Türkiye’deki sağlam konumunu daha da güçlendirirken, global pazarlarda da daha güçlü bir şekilde var olmasına destek olmak. Yönetim ekibinin vizyonu ve markanın sahip olduğu miras birleştiğinde, DUFY’nin önümüzdeki dönemde çok daha büyük başarılara ulaşacağına inanıyorum. Bu sürecin bir parçası olmaktan büyük heyecan duyuyorum.”