Vomsis, açık bankacılık uygulamalarıyla tüm banka hesaplarını tek ekranda yönetme imkanı sunarak işletmelerin finansal işlemlerini hızlandırıyor. Gelişmiş raporlama ve entegrasyon özellikleriyle, karlılık ve nakit akışı analizi gibi kritik süreçleri daha etkin bir şekilde yönettiklerini ifade eden Vomsis Kurucu Ortakları Emre Kayretli ve Ramazan Uç, online tahsilat ve POS rapor sistemleriyle işletmelerin, zaman ve maliyet avantajı elde ettiklerini vurguladı.
Vomsis, sektör farketmeden tüm işletmelerin bankalardaki iş yükünü nasıl azaltıyor? Vomsis’ten ve çalışma prensibinden bahseder misiniz?
Vomsis açık bankacılık uygulaması, tüm bankalarla API’ler aracılığıyla entegrasyon sağlayarak kullanılan tüm banka hesaplarının tek ekranda yönetilmesini mümkün kılıyor. Vomsis kullanan işletmeler, hem mobil hem de web aracılığıyla internetin olduğu her yerden kolayca finansal yönetimlerini yapabilmektedir. Böylece, kullanılan tüm banka hesaplarını yönetmek, ödemeleri kontrol etmek ve buna benzer birçok işlem için harcanan zaman yarı yarıya inmekte. İşletme sahipleri için tek tek ayrı bankaların uygulamalarına girme zorluğunu ortadan kaldırmış oluyoruz. Ayrıca işletmeler, Vomsis ile tüm banka hesaplarından gelen verileri analiz ederek çeşitli raporlar oluşturabilirler. Bu raporlar, işletmelerin gelir gider analizi, nakit akışı yönetimi ve bütçe planlaması gibi önemli mali süreçlerini daha etkin bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmaktadır.
Tek ekranda finansal yönetim işletmelere ne gibi kolaylıklar sağlıyor, Vomsis’in bu alanda geliştirdiği açık bankacılık ürünlerinin sektörde farklılaştığı nokta nedir?
Tek ekranda finansal yönetim, karlılık, likidite ve borçlanma durumları gibi finansal verileri anlık olarak izlemeyi sağlamaktadır. Bu veriler, işletmeler için mali performanslarını değerlendirmelerine yaramaktadır. Bu değerlendirmenin hızlı ve kolay yapılabilmesi, firmalar için devamlılığı ve büyümeyi sağlar.
Vomsis açık bankacılık uygulaması, tek ekranda finansal yönetim sağlarken sayısız ek özellik ve entegrasyonlarla işletmelerin finans yönetiminde ihtiyaç duyduğu her şeyi tek ekranda toplamakta. Hareketler içinde gelişmiş arama özelliği, not ve etiket ekleme imkanı mevcuttur. Grup şirket yapısıyla birden fazla şirketin hesaplarını konsolide olarak görüntülemeyi sağlar. Tüm hesap hareketlerini tek tip olarak indirip çıktı alabilmek mümkündür. Ayrıca Vomsis API ile muhasebe, CRM, ERP yazılımlarına otomatik veri aktarımı da mümkündür. Vomsis güvenlik alt yapıları tüm gelişmeleri yakından takip ederek sürekli güncelleme ve iyileştirmeler sunmaktadır. Sistem içerisindeki kullanıcı yetkilendirme modülü ile hesap erişimlerini kısıtlama özgürlüğü firma sahiplerinin elindedir. Bu sayede hangi kullanıcının ya da çalışanın hangi bilgilere ulaşabileceğini kendileri belirleyebilir.
Tek ekran teknolojisi, fintech ve açık bankacılık alanında teknolojinin ne kadar kritik bir rol oynadığını açıkça göstermektedir. Yapay zeka da bu teknolojilerin içinde yer alarak, kullanıcıların veri analizi ve otomasyon süreçlerinde giderek daha fazla önem kazanmaktadır. Vomsis olarak biz de bu teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek yapay zekâ destekli çözümler üzerindeki çalışmalarımızı başlattık. İşletmelere gelecekte daha ileri düzeyde finansal yönetim araçları sunmayı hedefliyoruz. Tabii zamanında uygun bir lansman ile bunları detaylandırmak daha doğru olacaktır.
Vomsis Online Tahsilat ve Vomsis POS Rapor ürününüzle işletmeler ne gibi avantajlara sahip oluyor?
sahip oluyor? Vomsis Online Tahsilat Sistemi firmaların tahsilatlarını kolay ve hızlı şekilde yapabilmesi için geliştirildi. Kolay ve anlaşılır kullanım hizmeti ile tahsilat hızlarını maksimum seviyeye taşıyabilirler. Sistem içerisinde kolayca müşteri ekleyerek düzenli müşterilerini kaydedebilirler. Bunun yanında müşterilerinin ödeme için kullanacakları ödeme sayfasında, girecekleri bilgileri kendileri seçerek bu sayfayı kişiselleştirebilirler. Tahsilat hatırlatmaları için müşterilerine kolayca mail ve mesaj göndererek ödeme hatırlatması yapabilirler. Böylece zamandan ekstra tasarruf sağlamış olurlar. Üstelik tüm bu bilgiler ve işlemler arasında kolayca arama ve filtreleme yapabiliyorlar. Filtreledikleri detayları da Excel’e aktararak raporlama için kullanabilirler. Vomsis POS Rapor tüm fiziksel ve sanal POS’ların tek ekranda kolayca takip edilebilmesini sağlar. Hangi POS’tan ne kadar çekim yapıldığını, ne kadar komisyon ödendiğini ve çekilen tutarların ne zaman hesaba geçeceğini POS Rapor’la kolaylıkla öğrenebilirler. Ayrıca anlaşma dışında yapılan çekimlerden ve masraflardan da anında haberdar olurlar. Bu ekranda, bir işletmenin kullandığı POS’larla ilgili ihtiyaç duyacağı her bilgiye ulaşması mümkündür. Aralarında banka bilgisi, işlem tarihi, işlem detayı, net/brüt tutarlar ile taksitli/nakit ödemelerin yer aldığı tüm POS hareketlerini tek ekranda rahatlıkla görüntüleyebilirler.