15 Ekim 2025
Beşyol Mahallesi 1.İnönü Caddesi 18/8 Küçükçekmece İstanbul
Tesis Yönetimi

Amacımız İnsanların Daha Kaliteli Yaşamalarını Sağlamak

EOS Genel Müdürü Duygu Aydın tesis yönetiminde “hep daha iyisini yapma” vizyonuyla ilerlediklerini, sundukları hizmetlerle ortak yaşam alanlarını yaşam kalitesi yüksek alanlar haline getirmeyi amaçladıklarını dile getirdi. 2026 yılı için Çeşme’de ciddi yatırım hedefleri olduğunun altını çizen Aydın, memnuniyetin de artan bir ivme halinde yükseldiğini müşteri geri bildirimleri ile gördüklerini kaydetti.

EOS Yönetim, toplu yaşam alanlarında “daha iyisi olmalı” anlayışıyla sektörde öne çıkıyor. Kuruluşunuzdan bu yana bu vizyonu nasıl şekillendirdiniz ve hizmetlerinizi farklı kılan temel yaklaşımlarınız nelerdir?

İlk gün “en iyisini yapma” heyecanı ile başladık, her gün üstüne nasıl daha iyisi olur diye daha da fazla gayret ile çaba gösteriyoruz. Temel bakışımız “bu çok iyi, ama yeterli değil, nasıl daha iyisi olur” şeklinde. Esasında bu bir araç, amacımız ise hizmet verdiğimiz herkesin en iyisine layık olduğunu bilerek, ortak yaşam alanlarında onları tam bir güven ve konfor içinde, daha kolay ama daha kaliteli yaşamalarını sağlamak.

EOSTECH gibi teknolojik altyapılarla hizmet süreçlerinizi dijitalleştiriyorsunuz. Bu uygulamalar, müşterilerinizin deneyimini nasıl iyileştiriyor ve gelecekte sektöre hangi yenilikleri kazandırmayı hedefliyorsunuz?

Bütün süreç esasında tek bir odak noktasından kaynaklanıyor, o da nasıl daha iyisi olur. Bu yüzden sadece EOSTECH gibi yazılım değil, birçok alanda; eğitim, iş güvenliği vb. gibi Ar-Ge çalışmalarımız var. Teknoloji çalışmalarını ise muhasebe ve tahsilat üzerine değil, çok açık iletişim, şeffaf yapı ve üstün kaliteli hizmet ile odağımızda “müşterimizi” görerek yapılandırıyoruz. Bu da tabi sakinlerimize huzur, güven ve konfor sağlarken bizim de işimiz kolaylaşıyor ve daha iyisi gerçekleştirmek için motivasyon gücü oluşturuyor, yani verimlilik döngüsünü oluşturduk diye isimlendirebiliriz kısaca.

Portföyümüzün giderek artan homojen yapısı ile sakinlerimizin ihtiyaçları ve sunulan hizmetler daha standart hale geliyor ve hizmet sunumu kolaylaştığı gibi sağladığı memnuniyetin de artan bir ivme halinde yükseldiğini müşteri geri bildirimleri ile görüyoruz. 

Son olarak 2026 yılını “Çeşme Yılı” olarak görüyoruz ve Çeşme için ciddi yatırım planlarımız ve hedeflerimiz var.