Castrol Türkiye, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış sunan pazarlama ve iletişim ödülleri Brandverse Awards’ta, 3 Gümüş ve 2 Bronz ödüle hak kazandı.
Castrol ile anlaşması olan Renault yetkili servislerine müşteri trafiğini artırmak amacıyla geliştirilen ve coğrafi hedefleme ile servis noktalarının yakınındaki kişileri hedefleyen Shake Me ile Medya Bölümü’nün Sesli Platform Kullanımı kategorisinde gümüş, Yenilikçi Teknoloji Kullanımı ve Otomotiv ve Yan Sanayi kategorilerinde bronz ödüle hak kazandı.
Düzenlenen törende Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Pazarlama Direktörü Nilay Tatlısöz Castrol olarak sektörde iletişime en çok yatırım yapan markalardan biri olduklarının altını çizerek, “İletişimde geleneksel mecraların yanı sıra dijital mecraların öneminin artışına paralel biz de iletişim stratejimizi her gün yeniliyoruz. Yatırımlarımızı artırırken doğru hedef kitleye doğru mesajlarla ulaşmak için iş birlikleri yapıyoruz. Bu tür iş birliklerinin ve yatırımların olumlu sonuçlarını hem iletişimde hem de sahada görüyoruz. Sonucunda aldığımız bu ödüller doğru yolda olduğumuzu gösteriyor.” dedi.