Greenlog Intermodal Yönetici Ortağı Erhan Muco, demir yolu ve Ro-Ro taşımalarını aktif olarak kullandıklarını belirterek, Avrupa ülkelerine yönelik esnek, verimli ve sürdürülebilir lojistik çözümleri sunduklarını ifade etti. 2025 yılı için yeni konteyner yatırımları ve genişleyen acente ağıyla daha fazla bölgeye ulaşmayı hedeflediklerini vurgulayan Muco, çevreci taşımacılık anlayışlarını da güçlendireceklerini söyledi.
Greenlog olarak intermodal taşımacılık ve lojistik çözümlerinde uzman, deneyimli ekibe, güçlü iş ortaklıklarına ve geniş network ağına sahip bir lojistik hizmet sağlayıcısı olduklarını ifade eden Greenlog Intermodal Yönetici Ortağı Erhan Muco, bu kapsamda demir yolu ve Ro-Ro taşımalarını aktif olarak birçok hat ve operasyonda kullandıklarını belirtti.
Türkiye ile Avrupa ülkeleri arasında esnek, verimli ve sürdürülebilir lojistik çözümleri sunmak adına demir yolunu diğer taşıma modlarıyla entegre ettiklerini açıklayan Muco, kara yolu, demir yolu ve kısa deniz yolu gibi farklı taşımacılık modlarını birleştirerek, zamanında ve uygun maliyetli hizmeti garantilemek için teslimat rotalarını optimize ettiklerini vurguladı.
“Greenlog olarak önceliğimiz Avrupa ülkeleri, Trieste, Bari, Alicante veya Sete üzerinden Ro-Ro seferlerimiz ile Pendik, Yalova, Ambarlı, Çeşme ve Mersin limanlarından günlük çıkışlarla olağanüstü bir esneklik sunuyor ve buna yüksek frekanslı tren bağlantıları ekliyoruz.” diyen Muco, bunun yanı sıra Halkalı – Duisburg hattında tren hizmetlerinin devam ettiğini ve böylelikle müşterilerine alternatifli çözümler sunduklarını aktardı.
Aynı zamanda Bulgaristan-Sırbistan/Romanya- Macaristan-Avusturya-Almanya üzerinden teslimatlar da yaptıklarını sözlerine ekleyen Muco, bu rotada da kara yolu ve demir yolunu entegre şekilde kullandıklarını açıkladı.
Muco, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Avrupa hattındaki intermodal çözümlerimizi kara, deniz ve demir yolunu birbiriyle entegre ederek kullanıyoruz. Kapıdan kapıya 45 PWHC Box ve aynı zamanda tenteli swapbody konteynerler ile birden fazla taşıma modunun kombinasyonunu sağlıyoruz. Müşterilerimiz için en uygun rotayı en uygun taşıma şekliyle düzenliyoruz. İthalat ve ihracat yüklerimizi Avrupa’ya ortalama 10-11 günlük transit sürelerde taşıyabiliyoruz. Bu sayede müşterilerimize önemli bir zaman ve maliyet avantajı sunuyoruz.”
200 adet yeni konteyner yatırımı
2025 yılında 200 adet yeni konteyner yatırımı yapacaklarının da müjdesini veren Muco, “Aynı zamanda kendi depomuzda konteyner elleçleme hizmeti de veriyor olacağız. Bununla birlikte yurt dışında yeni bir ofis yatırımı planlıyoruz. Özellikle acente ağımızı genişleterek daha çok bölgede daha çok alternatif yaratmak istiyoruz. En önemli yatırımın müşteri memnuniyeti olduğunun bilincinde olarak, bu alandaki memnuniyeti daha üst seviyeye çıkarmayı hedefliyoruz. Bununla birlikte Yeşil Lojistik belgemizi de yeniliyoruz. Böylece çevreci ve sürdürülebilir operasyonlarımızı daha üst seviyeye çıkaracağız.
Güzel bir yılın bizi beklediğini düşünüyoruz. Yeni hatlarımız, yatırımlarımız ve geniş hizmet yelpazemiz ile birlikte Greenlog olarak çok daha güzel yerlere geleceğimizi ve başarılara imza atacağımızı düşünüyoruz.” şeklinde konuştu.