Boyalık Beach Hotel SPA & Thermal Resort Çeşme’de misafi rlerine daima daha iyi bir hizmet sunma ilkesiyle yenilenen tüm içerikleri bünyelerine kattıklarını ifade eden tesisin Genel Müdürü Orhan Belge ile bir araya geldiğimiz Ekim sayımızda Belge, yılın her döneminde en iyi imkanları ve üst düzey güvenli bir tatil deneyimi sunmak adına sürekli bir devinim içinde olduklarını vurguladı.
Dolu dolu geçen yaz sezonunu geride bıraktık. Ege’nin incisi Çeşme’de yer alan Boyalık Beach Hotel SPA & Thermal Resort Çeşme yaz sezonunu nasıl geçirdi, sezona dair beklentileriniz karşılandı mı?
2023 yaz sezonunda sektörel olarak dönüşümlerin yaşandığı 2020 yılı prensipleri ile ilerledik. Pandemi süreci itibari ile başlayan ve hala aynı sistemle ilerleyen bir rezervasyon kavramı oluştu, bu durum erken rezervasyon verilerinin azaldığı ve son dakika rezervasyon sisteminin arttığı bir durumdur. Koşullar açısından zorlu ve bir o kadar öğretici nitelikte zamanlardan geçmekteyiz. 2020 sezonu itibari ile öğrendiklerimiz ve bu süreçte geçirdiğimiz dönüşüm ile yeni sistemin gerekliliklerini karşıladığımız ve sisteme entegre olduğumuz bir sürecin beklenenin üzerinde iyi geçtiğini ifade edebiliriz.
Son çeyreğe girdiğimiz bugünlerde yılın kalan dönemine ilişkin projeleriniz yönde olacak, havaların serinlemesiyle birlikte yılın 12 ayında da ziyaretçilerinize Boyalık Beach Hotel SPA & Thermal Resort Çeşme’de konaklamayı daha cazip kılacak ne tür çalışmalar sunacaksınız?
Belirli bir dönem çalışması olarak değil, bütünü ele alan bir çalışma prensibimiz mevcuttur ve her dönem olduğu üzere bu kış sezonu için de geçerlidir. Misafirlerimize en iyi imkanlar ve üst düzey bir güvenli tatil deneyimi sunmak adına sürekli bir devinim içindeyiz. Kış dönemi öncelikli unsurlar olan Spa Wellness hizmetlerimiz ile toplantı – kongre gruplarımızı ağırladığımız dönem olması itibari ile güncellenen tüm olanakları yakından takip ederek, tesisimizde misafirlerimize daima daha iyi bir hizmet sunma ilkesi ile yenilenen tüm içerikleri bünyemize almaktayız. Bu açıdan ülkemizde ve de dünyada sunulan hizmet içeriklerinin takibi ve tesisimize adapte edilebilirliği sürekli olarak tarafımızca özenle incelenmektedir.
Turizm sektörünün en büyük sorunlarından biri de kalifiye eleman sorunu ve yaz sezonun sona ermesiyle bu sorun yeniden gün yüzüne çıkıyor. Boyalık Beach Hotel SPA & Thermal Resort Çeşme olarak sektörün bu sorununa siz kendi bünyenizde nasıl bir çözüm üretiyorsunuz?
Belirtildiği üzere turizm bölgelerinin ortak sorunu olan kalifiye personel sorunu bölgemizde de mevcuttur. Bu sorun sezonluk açık olan tesislerde daha fazla yaşanırken, 12 ay hizmet vermeyi sürdüren tesislerde daha az hissedilir boyutlarda olmaktadır. Tesisimiz adına açılışından itibaren 12 ay hizmet vermeyi sürdüren bir alan olarak bu husustaki sorunlarımızı minimum seviyeye çekmeyi başardık. Personelimizin istikrarı bizler için önem arz etmektedir ve çalışan değişimindeki hızlı sirkülasyonunun hizmet kalitesini olumsuz etkileyeceği kanaatindeyiz. Bu nedenle mevcut personelimizle yol haritamızı oluşturmayı ve çalışanımızı korumayı hedef alarak bir çözüm noktasına ulaştık diyebiliriz.