22 Ocak 2025
Beşyol Mahallesi 1.İnönü Caddesi 18/8 Küçükçekmece İstanbul
Gastro

My Frıed Chıcken, sektörün Dinamiklerini değiştiriyor

Türkiye’nin hızlı servis restoran sektörüne iddialı bir giriş yapan My Fried Chicken, henüz ilk aylarında dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Yenilikçi yaklaşımı, güçlü altyapısı ve yatırımcı dostu yeni franchise sistemi ile sektörde farklı bir konum elde eden marka, kısa sürede başarı hikayeleriyle adından söz ettirdi. My Fried Chicken Franchise Müdürü Onur Yılmaz ile markanın bugününü ve geleceğini konuştuk.

My Fried Chicken olarak zorlu bir yılda sektöre güçlü bir giriş yaptınız. Bu süreci kısaca değerlendirir misiniz? Hangi etmenler başarınızda ön planda yer alıyor?

My Fried Chicken olarak zorlu bir dönemde sektöre giriş yaptık. Ekonomik dalgalanmalar ve yoğun rekabet ortamına rağmen, çok kısa sürede tüm Türkiye’de 19 şehirde 35’i aşkın şube ile sektörde sağlam bir yer edindik. Bu süreçte başarımızın temelini üç ana faktör oluşturdu: güvenilir marka altyapımız, lezzet ve kalite standartlarımız ve yatırımcılarımıza sunduğumuz destek mekanizmaları. Maydonoz Döner’in tecrübe ve güvencesiyle, My Fried Chicken olarak farklı bir konsepti başarıyla hayata geçirdik.

Marka olarak nasıl bir büyüme stratejisi izleyeceksiniz? Hangi bölge ve lokasyonlarda öncelikli yatırım hedefiniz var, rekabette markanıza avantaj sağlayacak özellikleri neler?

Büyüme stratejimiz iki temel üzerine kurulu; doğru lokasyon seçimi ve yatırımcılarımızla uzun vadeli bir ortaklık. Öncelikli olarak büyükşehirlerde ve üniversite kampüslerine yakın bölgelerde büyümeyi hedefliyoruz. Ayrıca AVM’ler gibi yüksek müşteri potansiyeline sahip alanlarda yer almayı planlıyoruz. Rekabette bizi öne çıkaran en önemli özelliklerimizden biri, ürünlerimizin kalitesini ve lezzetini sürekli koruma hedefimizdir. Bunun yanı sıra, etkili lojistik ağımız ve operasyonel kolaylık sağlayan iş modelimiz de önemli avantajlarımız arasında.

Markanıza güvenen ve yatırım yapan girişimcilerle nasıl bir süreç yönetiyorsunuz? Franchise sisteminizin öne çıkan başlıkları neler? Yatırım geri dönüş sürenizin projeksiyonu hakkında bilgi verir misiniz?

Franchise sistemimiz, yatırımcılarımızın her aşamada yanında olmayı temel alıyor. Lokasyon seçimi, kiralamalarda ve devirlerde hukuki destek, eğitim programları, operasyonel destek ve pazarlama çalışmaları ile yatırımcılarımızın başarılı olmasını sağlıyoruz. Ayrıca şeffaf bir yönetim anlayışı ile tüm süreçleri yakından takip ediyoruz. Ortalama yatırım geri dönüş süremiz maksimum 18 aydır, yüksek müşteri potansiyeline sahip lokasyonlarda bu süre daha da kısalabiliyor

Menünüzü nasıl oluşturdunuz, hangi kriterleri dikkate aldınız? Menünüzün öne çıkan tatları neler?

Menümüzü oluştururken iki ana kritere odaklandık; müşteri beklentileri ve pazar trendleri. Lezzetli, doyurucu ve uygun fiyatlı ürünler sunmayı hedefledik. Menümüzde çıtır tavuk ürünleri, özel soslarımız ile “Çıtırım Benim” konseptimiz büyük ilgi görüyor. Bunun yanı sıra, farklı damak zevklerine hitap eden geniş bir ürün yelpazesi sunarak her müşterimizin memnuniyetini sağlamayı amaçlıyoruz.