Bilkent Holding kurumsal hizmet grubu şirketlerinden, entegre tesis yönetimi alanında inovatif çözümler sunan yüzde 100 yerli sermayeli şirketi Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bankacılık sektöründe verdiği hizmetlerle adından söz ettiriyor. 10 farklı bankaya temizlikten ilaçlamaya, ikramdan peyzaja kadar farklı alanlarda hizmet veren Tepe Servis, sunduğu entegre hizmetlerle bankalara maliyet tasarrufu sağlarken, konusunda uzman ekibiyle müşteri odaklı hizmetler götürüyor. Ortak kullanım alanları olan ATM’lerin temizliğini de üstlendiklerini belirten Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. Bankalar Direktörü Berna Artuç, bankalara sundukları hizmetlerle ilgili detayları paylaştı.
Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. Bankalar Direktörü Berna Artuç bankalara verdikleri hizmetlerle ilgili, “Sağladığımız hizmetler değişiklik gösteriyor. Genel müdürlükler, veri merkezi, idari binalar, şubeler, depolar, misafirhane ve çağrı merkezlerinde temizlik ve teknik hizmetler kapsamındaki tüm teknik (mühendis ve teknisyen kadroları da dahil olmak üzere bakım, onarım), temizlik, taşıma, ikram ve yedekleme hizmetleri ile tadilat sonrası temizlik hizmetlerini yürütebiliyoruz. Türkiye geneli kendi kadromuz olan mobil ekip ağımızla ATM, şube dış cephe ve cam temizlik hizmetlerini sağlıyoruz. Temizlik ve teknik makine, malzeme sarf grubu ve ekipmanlarının tedariği, ilaçlama hizmeti ve çözüm ortaklarımız ile peyzaj hizmeti veriyoruz.” açıklamasında bulundu.
Yüzde 100 yerli iş takip programı On-Time
Tepe Servis’in kendine özel geliştirdiği %100 yerli iş takip programı On-Time ile çalıştıklarını belirten Artuç, ATM’lerin temizliğine dair ise şu bilgileri veriyor: “ATM’lerin hijyeninin sağlanması insan sağlığı açısından önemli olup periyodik olarak temizlik gerektiriyor. Banka tarafından talep edilen frekans sıklığına göre mobil ekiplerimiz tarafından ATM’lerin temizlik, dezenfeksiyon ve ilaçlamaları yapılıyor. Yapılan bu temizlikler On-Time ile sisteme yükleniyor ve müşterilerimize fotoğraf detaylarıyla beraber raporlanıyor. Bu uygulamamız sayesinde ATM’lerde meydana gelen arıza, kart kopyalama cihazları vb. durumlarda sisteme yüklenerek müşterimize ayrıca raporlanıyor ve ATM’lerde oluşan teknik problemlerin daha kısa zamanda çözülerek hizmetin daha kesintisiz devam etmesi konusunda yardımcı olunuyor.”
Bir kuruma birden fazla entegre hizmet verebildiklerin aktaran Artuç, “Referanslarımız arasında bulunan bankalar, firmamızdan entegre hizmet almaları sayesinde bahsi geçen konularda öncelikle maliyet tasarrufu sağlarken, devamında da konusunda uzman ekiplerle müşteri odaklı hizmet alıyorlar. Ayrıca çoklu hizmet alımı az sayıda muhatapla iletişim sağlanarak taleplerin kısa sürede karşılanmasını ve kontrol kolaylığı da sağlıyor.” diye konuştu.
Lider firma olma misyonunun devamlılığını hedefliyoruz
Bankacılık sektöründe de iş hacmini büyüten lider firma olma misyonunun devamlılığını hedeflediklerini belirten Artuç, “Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. olarak kurumsal bir yapıda butik hizmet vererek müşteri memnuniyeti sağlamak önceliğimiz. Böylece diğer sektörlere göre daha kısıtlı bir müşteri portföyü olan bankacılık sektöründe daha fazla bankayı referanslarımıza dahil ederek çözüm ortağı olarak çalıştığımız kurumlarla uzun yıllar bu beraberliği devam ettirmeyi amaçlamakta ve bunu da gerçekleştirmekteyiz. Şirketimiz tüm sektörlerde olduğu gibi banka sektöründe de sağladığı tüm hizmetlerde yenilikçi, teknolojiyi hizmetlerine entegre eden ve sürekli iş hacmini büyüten lider firma olma misyonunun devamlılığını hedefliyor.” dedi.