Terra Pizza CEO’su F. Emrah Peker, markanın müşteri memnuniyetini öncelik haline getiren sıcak ve samimi yaklaşımıyla rakiplerinden ayrıştığını vurguluyor. Dijitalleşme yatırımları sayesinde kişiselleştirilmiş kampanyalar sunarken, franchise yatırımcılarına sağladıkları desteklerle sürdürülebilir ve karlı bir iş modeli oluşturduklarını belirten Peker, “Yatırımcılarımızı iş ortaklarımız olarak görüyor, her aşamada kapsamlı destek sunuyoruz.” diyor.
Terra Pizza’nın, müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ve dijitalleşme yatırımlarıyla diğer markalardan nasıl ayrıştığını konuştuğumuz Terra Pizza CEO’su F. Emrah Peker, Terra Pizza olarak müşteri memnuniyetini her zaman öncelikleri olarak gördüklerini vurguluyor. Yerel bir marka olarak oluşturdukları sıcak ve samimi marka kimliğinin yatırımcıların sürdürülebilir bir iş modeli geliştirmelerine nasıl katkı sağladığına da değinen Peker, “Lezzetli ve kaliteli ürünlerimizi sunarken, sıcak ve samimi bir ortam yaratıyoruz. “Gel Beraber Olsun” mesajımızla pizza keyfini bir paylaşım anına dönüştürüyoruz.” ifadelerini kullandı. Yerli bir marka olmalarının rakiplerinden ayrıştıkları en önemli nokta olduğunu söyleyen Peker, “Müşterilerimizle duygusal bir bağ kurabiliyor ve bu samimi yaklaşımı markamızın temel taşı haline getiriyoruz. Sektörde kendimize özel yarattığımız kulvar, hem müşteriler hem de yatırımcılar için Terra Pizza’yı tercih edilen bir marka haline getiriyor.” dedi.
Dijitalleşme yatırımlarının operasyonel verimliliği artırırken, müşterilerine hızlı ve kolay çözümler sunmalarını sağladığını sözlerine ekleyen Peker, “Yapay zeka (AI) ve nesnelerin interneti (IoT) gibi teknolojilerle online siparişlerde kişiselleştirilmiş kampanyalar sunuyoruz. Ayrıca, franchise yatırımcılarımızın iş süreçlerini kolaylaştırarak daha verimli bir iş modeli oluşturuyoruz. Sıcak marka kimliğimiz ve dijital altyapımız, yatırımcılarımıza sürdürülebilir bir iş modeli sunarken, güven ve müşteri sadakati gibi unsurlarla başarılarına katkıda bulunuyor.” şeklinde konuştu.
Yatırımcılarımızı iş ortaklarımız olarak görüyoruz
Terra Pizza’nın yeni yatırımcı adayları için sunduğu özel destekler, operasyonel kolaylıklar ve eğitim programlarından bahseden Peker, “Yatırımcılarımızı iş ortaklarımız olarak görüyor ve her aşamada kapsamlı destek sağlıyoruz. Lokasyon seçiminden şube açılışına kadar rehberlik ediyor, operasyonel süreçleri kolaylaştıran çözümler sunuyoruz. Eğitim programlarımız, yatırımcılarımıza ve ekiplerine müşteri memnuniyeti, ürün kalitesi ve operasyon yönetimi gibi konularda yetkinlik kazandırıyor.” diyerek, sundukları pazarlama ve reklam desteğiyle yatırımcıların daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşmasını sağladıklarının altını çizdi. Bu kapsamda, geçtiğimiz günlerde “yüzde yüz lezzet yüzde yüz Terra Pizza” temalı yeni reklam filmlerini tüketicilerle buluşturduklarını belirten Peker sözlerini şu şekilde sürdürdü: “2025 yılı boyunca devam edecek güçlü pazarlama iletişim desteğimizle de markamızın bilinirliğini artırmayı hedefliyoruz. Merkezi satın alma sistemimiz sayesinde maliyet avantajı sunarak karlılığı artırıyoruz. Ayrıca, finansal desteklerimiz arasında ciro primi, vadeli çalışma imkanı ve kredi kartı ile ürün alımı yer alıyor. Teknolojik altyapımızla da iş ortaklarımızın büyümesini destekliyoruz. Franchise sistemimizin başarısının arkasında, müşteri odaklı yaklaşımımız, sürekli destek mekanizmalarımız ve güçlü marka altyapımız yer alıyor. Bu güçlü sistem, rekabetin yoğun olduğu bu sektörde yatırımcılarımızın güvenle büyümelerini sağlıyor.”