7 Kasım 2024
Beşyol Mahallesi 1.İnönü Caddesi 18/8 Küçükçekmece İstanbul
Bilişim Tesis Yönetimi

VERİ GÜVENLİĞİ ÖNLEMLERİ İLE FİNANSAL GÜVENLİĞİ GARANTİ EDİYORUZ

Bünyesi dahilinde sunduğu birçok hizmet ile müşterilerinin yönetim ve finansal işlemlerini kolaylaştıran Aidatım, orta ve uzun vadede Türkiye genelinde iş birliklerini genişleterek daha fazla kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor. Eylül sayımızda Aidatım Kurucusu Murat Duran ile bir araya geldik.

“Yönetimde yeni dönem” mottosuyla sektörde yer alan Aidatım’ın kuruluş hikâyesinden söz eder misiniz, kullanıcıların hayatını kolaylaştırdığı hizmetleri nelerdir?

2014 yılında “Yönetimde yeni dönem” vizyonuyla yola çıktık ve o zamandan bu yana sektördeki büyük değişimi şekillendiren bir çözüm sağlayıcı olduk. Temel amacımız, yazılım ve teknoloji alanında önemli gelişmeler kaydederek yönetim şirketlerinin karmaşık iş süreçlerini daha etkili, güvenli ve kullanıcı dostu bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmaktır.

Kullanıcılarımıza sunduğumuz temel hizmetler, yönetim sürecini kolaylaştırmak ve daha fazla başarı elde etmelerini sağlamak için özel olarak tasarlandı. Bu hizmetler arasında; açık bankacılık entegrasyonu, kurulumsuz masaüstü konforu, çok kanallı tahsilat merkezi, maksimum hızlı işlem imkânı, yapay zekâ, banka, sanal POS, mobil uygulama entegrasyonları, şirket bazlı özelleştirilmiş işlemler ve raporlar, kesintisiz altyapı hizmeti, çoklu iletişim kanallarıyla sürekli iletişim ve yapay zekâ destekli özel asistan ile anlık canlı destek yer alıyor.

Aidatım olarak rahat, güvenli, doğru yönetim ve yazılım hizmetini Türkiye genelinde kaç konutla buluşturdunuz, bu alandaki orta ve uzun vadede büyüme hedefiniz nedir?

Türkiye genelinde, 500 meskenden 1 milyon meskene kadar portföyü olan işletmeler, mülk yönetim şirketleri, dernekler ve bankalar dahil olmak üzere geniş bir kullanıcı kitlesine hizmet sunuyoruz. Şu ana kadar yüzlerce şirket, yüzbinlerce konutun yönetimini ve finansal işlemlerini Aidatım platformu üzerinden kolaylaştırdık.

Orta ve uzun vadede büyüme hedefimiz, Türkiye genelinde iş birliklerimizi genişleterek daha fazla kullanıcıya ulaşmak, yönetim süreçlerini daha da iyileştirmek ve sektördeki öncü konumumuzu korumaktır. Müşteri memnuniyeti ve sektördeki liderliği sürdürmek için teknolojik gelişmelere ve kullanıcı geri bildirimlerine önem veriyoruz.

Tahsilat, ödeme, aidat ve raporlama yönetimine ilişkin kullanıcılarınıza nasıl bir avantaj sağlıyorsunuz, sektörde tercih edilme nedenlerinizden bahseder misiniz?

Tahsilat, ödeme, aidat ve raporlama yönetimi konularında kullanıcılarımıza bir dizi avantaj sağlıyoruz. İlk olarak, online tahsilatlar, banka ve mobil uygulama entegrasyonları sayesinde ödemeleri hızlandırıyor, müşteri memnuniyetinizi arttırıyoruz, bu da işletmelerin gelirlerini artırıyor ve iş süreçlerini optimize ediyor. Güvenli ödeme seçenekleri, kripto şifreleme ile veri güvenliği önlemleri sayesinde kullanıcılarımızın finansal güvenliğini garanti ediyoruz. Ayrıca, ayrıntılı raporlama araçları ve veri analizi ile işletmeler gelir/gider özetlerinden bilançolara kadar tüm finansal bilgilere anında erişebilirler. Bu faktörlere ek kullanıcı dostu platformumuz, güvenilirliğimiz ve sürekli yenilikçi olma taahhüdümüz, teknolojiye olan bağlılığımız, tercih edilme nedenlerimizi ortaya koyuyor. Müşteri memnuniyeti ve iş süreçlerinin kolaylaştırılması bizim önceliklerimizdendir.