İstanbul’un kalbinde üç nesli bir araya getiren bir yaşam alanı olan Carousel AVM, yalnızca bir alışveriş merkezi değil; geçmişin anıları, bugünün ritmi ve yarının vizyonuyla yaşayan bir merkez olarak 30. yaşını kutluyor. Carousel AVM’nin yalnızca bir alışveriş merkezi değil; aynı zamanda bölge ekonomisine ve perakende sektörüne katkı sağlayan önemli bir aktör konumunda olduğunu dile getiren Carousel AVM Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Mermer, “Carousel olarak, güven ve kaliteyle nice yıllar daha misafirlerimizle birlikte olmayı hedefliyoruz. Carousel, geçmişiyle gurur duyan ve geleceğe de her zaman hazır bir marka olarak yoluna devam edecek.” dedi.
Carousel AVM bu yıl 30. yılını kutluyor. Öncelikle sizi tebrik ederiz. Bu uzun soluklu başarıyı nasıl değerlendiriyorsunuz? 30 yıllık süreçte, AVM’nin yaşadığı en büyük değişimler ve dönüşümler nelerdir?
30 yıl yalnızca bir zaman dilimi değil, bir toplulukla kurduğunuz ilişkinin olgunlaşması demektir. Carousel AVM olarak 1995 yılında çıktığımız bu yolculukta, sadece ticaretin değil, duyguların da merkezi olduk. Dinamik ve modern yapımız sayesinde İstanbul’un dört bir yanından gelen misafirlerimizi yıllardır aynı heyecanla ağırlıyoruz. Carousel, yalnızca bir alışveriş merkezi değil; aynı zamanda bölge ekonomisine ve perakende sektörüne katkı sağlayan önemli bir aktör konumunda. Carousel olarak, güven ve kaliteyle nice yıllar daha misafirlerimizle birlikte olmayı hedefliyoruz. 2017 yılında yaklaşık 22 milyonluk euro’luk bir yatırımla 14 ay gibi rekor sayılabilecek kadar kısa bir sürede faaliyetlerimize ara vermeden baştan sona yenilediğimiz Caruosel AVM’de, 2020 tarihinde pandemi döneminde de teknolojik altyapı kapsamında yaklaşık 200 bin dolarlık yatırımlara imza attık.
İlk açıldığı günden bu yana Carousel’i sektörde farklı kılan ve öne çıkaran en önemli özellikler neler oldu?
Türkiye’nin ilk AVM’lerinden olan Carousel Alışveriş ve Yaşam Merkezi olarak sektörde pek çok ilke imza attık. Kuruluşumuzdan itibaren yenilikçi projelerle öncü olmayı başardık. 30 yıllık köklü geçmişimizle ziyaretçilerimize sadece bir alışveriş merkezi değil, aynı zamanda anılarla dolu bir yaşam alanı sunmaya devam ediyoruz. Yıllar içinde birçok ailenin ve bireyin hayatına dokunduk; birden fazla neslin hatıralarında yer almak bizim için büyük bir gurur. AVM’nin modern mimarisi, ferah terasları, çocukların gözdesi ikonik atlıkarıncası ve uçtan uca donatılmış teknolojik altyapısıyla sektörün öncü markaları arasında yer alıyoruz. Carousel AVM, yenilikçi bakışıyla 30 yıl boyunca nesilden nesile şehrin en gözde buluşma noktası olmaya devam ediyor.
Carousel’in gelecek vizyonunu nasıl tanımlarsınız?
Gelecek vizyonumuz üç ana başlıkta özetlenebilir: dijitalleşme, sürdürülebilirlik ve toplumsal aidiyet. Akıllı bina sistemleriyle çevreye duyarlı çözümler sunuyoruz. Ziyaretçilerimize daha fazla dijital kolaylık sağlayacak uygulamalar geliştiriyoruz. Aynı zamanda kadın kooperatifleriyle iş birliği, kültürel projelere alan açmak gibi sosyal sorumluluk eksenimizi de büyütüyoruz. Carousel, geçmişiyle gurur duyan ve geleceğe de her zaman hazır bir marka olarak yoluna devam edecek.