Haziran sayımızda dijital dönüşüm danışmanlığı alanında güvenilir bir ortak olan Inthouse’un kurucuları İrem İpekbayrak ve Murat İpekbayrak’ı konuk ederek 15 yılı aşkın tecrübeleri ve yenilikçi yaklaşımlarıyla dijital dönüşüm ve kurumsal uygulamalar alanında sundukları çözümleri ve vizyonlarını konuştuk.
Inthouse’un kuruluş hikayesini bizimle paylaşır mısınız?
Murat İpekbayrak: Inthouse, dijital dönüşüm ve kurumsal uygulamalar alanında hizmet vermek üzere, yurt dışından gelen talepler üzerine 2022 Ocak ayında kuruldu. Misyonumuz, Avrupa ve Türkiye’deki birçok öncü firmaya dijital dönüşüm süreçlerinde rehberlik etmek ve onların iş süreçlerini optimize etmektir. AOSB Teknopark firması olarak, inovasyonun ve teknolojiye dayalı çözümlerin merkezindeyiz.
İrem İpekbayrak: Inthouse olarak, dijital dönüşüm alanında güçlü bir vizyona sahibiz. Kurumlara tam kapsamlı bir dijital dönüşüm deneyimi sunmak adına, yazılım ve tasarım alanlarındaki tecrübelerimizi bir araya getirerek 360 derece hizmet vermeyi amaçlıyoruz. Ayrıca kurumların bir departmanı gibi çalışarak onların ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmaktayız. Amacımız, müşterilerimize ihtiyaçlarına göre en yenilikçi ve etkili çözümleri sunarak onların iş süreçlerini dijitalleştirmek ve verimliliklerini artırmak.
Inthouse olarak sunduğunuz hizmetler nelerdir?
İrem İpekbayrak: Inthouse olarak dijital dönüşüm, kurumsal iş süreçleri ve kurum içi dijitalleşme konularında geniş bir yelpazede hizmet sunuyoruz. Özellikle kurumsal uygulama ve iş süreçleri geliştirme alanında güçlü bir uzmanlığımız var. Microsoft 365 tabanlı tüm süreçlerde müşterilerimize destek oluyoruz. Amacımız, müşterilerimize dijital dönüşüm yolculuklarında rehberlik etmek ve onların iş süreçlerini daha verimli hale getirmek.
Murat İpekbayrak: Dijital dönüşüm, sadece bir teknoloji geçişi değil, aynı zamanda iş süreçlerinin ve iş yapış şekillerinin köklü bir değişimini gerektirir. Bu nedenle, müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerde onların ihtiyaçlarına özel çözümler üretiyoruz.
Yeni ürününüz Admin Toolkit nedir ve hangi amaçlarla kullanılır, avantajları nelerdir?
Murat İpekbayrak: Admin Toolkit, Microsoft’un yönetim hizmetlerini tek bir platformda bir araya getiren ve kullanıcıların bu hizmetleri daha etkin bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyan bir SaaS çözümüdür. Bu araç, Azure, SharePoint, Exchange gibi birçok hizmeti tek bir platformda birleştirerek kullanıcıların bu hizmetler üzerinde hızlı ve kolay bir şekilde işlem yapmalarını sağlar. Admin Toolkit, özellikle IT süreçlerini minimize etmek ve verimliliği artırmak amacıyla tasarlanmıştır. Kullanıcı dostu arayüzü ve kapsamlı özellikleri ile, firmaların IT danışmanlık maliyetlerini düşürerek, daha az çaba ile daha fazla iş yapmalarını sağlar.
İrem İpekbayrak: Admin Toolkit, firmaların IT süreçlerini kolaylaştırmak ve optimize etmek için geliştirilmiş bir araçtır. Örneğin; müşterilerimizin en çok ihtiyaç duyduğu mail imza modülü ile Microsoft kullanıcısı firmaların kendi kurumsal kimliklerine uygun tasarımı seçerek hızlı ve pratik bir şekilde tüm kuruma aynı anda uyarlamasına olanak sağlar.
Admin Toolkit, rakipsiz yapısı ile firmalara birçok avantaj sunar. Öncelikle, Microsoft FoundersHub ve ISV programlarına kabul edilmiş bir üründür. Bu sebeple sürekli olarak geliştirmesine devam edilmekte olup, güncel teknolojideki yenilikleri takip ederek kullanıma sunmaktadır. Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde, karmaşık IT işlemlerini kolaylaştırır. Azure platformunda çalışması sebebi ile hiçbir güvenlik açığı yaratmamaktadır. Admin Toolkit, IT süreçlerini tek bir platformda toplar ve kullanıcıların işlerini daha hızlı ve etkili bir şekilde yapmalarını sağlar. Bu da, firmaların IT danışmanlık maliyetlerini azaltırken, aynı zamanda iş süreçlerini hızlandırmalarına ve daha verimli çalışmalarına olanak tanır.
Murat İpekbayrak: Admin Toolkit, firmaların IT yönetim süreçlerini basitleştirerek, onlara zaman ve maliyet avantajı sağlar. Ayrıca sürekli güncellenen yapısı ile her zaman en yeni ve en akıllı özellikleri kullanıma sunarak piyasada öncü olmayı hedeflemektedir.