18 Mart 2025
Beşyol Mahallesi 1.İnönü Caddesi 18/8 Küçükçekmece İstanbul
Lojistik

YURTİÇİ KARGO’YA 2 İTİBAR ÖDÜLÜ

Yurtiçi Kargo, toplamda 20 binin üzerinde kullanıcının oylarıyla birincilerin belirlendiği B2B Exellence Awards araştırmasında ve İtibar Akademisi’nin gerçekleştirdiği Türkiye İtibar Endeksi araştırmasında birinci olarak her iki organizasyondan da Türkiye’nin en itibarlı kargo markası ödülünü almayı başardı.

Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi tarafından düzenlenen ve 15 bin kişinin oylarıyla sonuçların belirlendiği Türkiye İtibar Endeksi araştırmasına göre Yurtiçi Kargo dördüncü kez Türkiye’nin en itibarlı kargo markası seçildi. Yine aynı alanda birincilerin belirlendiği B2B Exellence araştırmasında ise kargo hizmeti alan şirketlere en itibarlı iş ortağını seçmesi istendi. Bu bakış açısıyla gerçekleştirilen araştırmada da yine birinci Yurtiçi Kargo oldu.

Hayata geçirdiğimiz projelerin bizi doğru hedefe götürdüğünü görüyoruz

Kazandıkları çifte itibar ödülünden dolayı gurur duyduklarını belirten Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, “Müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmek için hayata geçirdiğimiz yatırımların karşılığını alabilmek bizi mutlu ediyor. Hayata geçirdiğimiz projelerin bizi doğru hedefe götürdüğünü görüyoruz.” dedi.

Müşterilerimizin konforunu daha yüksek seviyelere çıkarmak için buradayız

Bakış açılarını her zaman müşterilerinin konforunu artırmaya odakladıklarını belirten Önyol, “Hangi uygulama ile müşterilerimiz daha sorunsuz bir deneyim yaşar? Müşterilerimiz kargosunu en hızlı ve sorunsuz nasıl teslim alır? Kullanıcılar en sorunsuz ve hızlı şekilde nasıl kargo gönderebilir? Sürekli bu sorulara alternatif yanıtlar arıyor ve projeler üretiyoruz. Geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz ve müşterilerimiz tarafından çok beğenilen ve kullanılan Kontrol Sende uygulaması bunun bir örneğidir. Kontrol Sende uygulaması sayesinde e-ticaret kargosu olan bir alıcı, kuryemizi uzaktan takip edebiliyor ve yönlendirebiliyor. İsterse kargosunu farklı bir adrese yönlendirebilir, farklı bir gün gelmemizi talep edebilir ya da kargo adresine hiç gelmeden dahi iade sürecini başlatabilir.” dedi ve açıklamalarına şöyle devam etti:

Eğitim bizim için her şeyden önce gelir

“Öncelikle Yurtiçi Kargo’da eğitim her şeydir ve her şeyden önce gelir. Yurtiçi Kargo yıllar önce Türkiye’nin ilk dijital akademilerinden birini açmış ve ülkenin dört bir yanında aynı standartlarda eğitim hizmetleri verme kabiliyetine erişmiş bir şirkettir.

Sadece müşteri memnuniyetinin yükseltilmesi amacıyla, 2022 yılında personelimize tam 7.766 saat eğitim verdik. 2023 yılında da bu eğitimleri artırarak devam ettiriyoruz. Bu rakamların içerisinde operasyonel eğitimler, uzmanlık eğitimleri, iş güvenliği eğitimleri bulunmuyor. Sadece memnuniyete yönelik verdiğimiz eğitim toplam 7.766 saat. Bu hassasiyet sayesinde tüm açık kaynak şikayet veri tabanlarına göre de Yurtiçi Kargo, sektörün en az şikayet alan ve müşteri memnuniyeti en yüksek kargo firmasıdır.

İnsansız kara araçları üzerinde çalışıyoruz

Bu yıl özellikle otomasyon projelerine ve yenilikçi teknolojilere yatırım yapıyoruz. Türkiye’nin ilk drone’la kıtalar arası kargo teslimatını geçen ay gerçekleştirdik ve görüntüleri kamuoyu ile paylaştık. İnsansız hava araçları konusunda AR-GE çalışmalarımız tüm hızıyla devam ediyor. Kargo taşıma kabiliyetine sahip insansız kara aracı üzerine de çalışmalarımıza devam ediyoruz.  Yakında bu alanda da ciddi yol almış olacağız ve bu teknolojiyi de müşterilerimizin hizmetine sunacağız.”