Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak yüksek hizmet kalitesi sağlamayı hedefleyen Zorlu Enerji’nin Elektrik Perakende Satış Şirketi OEPSAŞ, geçtiğimiz yıl yapılan görüşmeler üzerinden gerçekleştirdiği Çağrı Merkezi Memnuniyet Anketi sonuçlarını açıkladı. Zorlu Enerji Elektrik Perakende Satış Şirketi çağrı merkezi tarafından abonelerle yapılan görüşmeler üzerinden toplam 388 bin kişiyle yapılan görüşmeler sonrasında geri dönüş alınan abonelerle gerçekleştirilen ankette, memnuniyet oranı %92 olarak gerçekleşti.
Geleceğin enerji şirketi olma vizyonu doğrultusunda abonelerine sürdürülebilir ve yenilikçi hizmetler sunarak iş yapış modelini güvene dayalı ilişkiler kurmak üzerine geliştiren Zorlu Enerji’nin, Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak illerinde faaliyet yürüten Elektrik Perakende Satış Şirketi OEPSAŞ (Osmangazi Elektrik Perakende Satış AŞ), geçtiğimiz yıl 388 bin kişiyle yapılan görüşmeler sonrasında memnuniyet anketine katılanlarla gerçekleştirdiği Çağrı Merkezi Memnuniyet Anketi araştırması sonuçlarında yüzleri güldürdü. Zorlu Enerji Elektrik Perakende Satış Şirketi çağrı merkezi tarafından gerçekleştirilen Çağrı Merkezi Memnuniyet Anketi’nde abonelerin memnuniyet oranı %92 olarak gerçekleşti.
Aboneler aldıkları hizmetten memnun kaldı
Zorlu Enerji’nin hizmet verdiği illeri kapsayan ankette, en yüksek katılım sağlayan Eskişehir aboneleri, aynı zamanda %93 memnuniyet oranı ile aldıkları hizmetten en çok memnuniyet duyan il oldu. Eskişehir’i %92 memnuniyet oranı ile Bilecik, %91 ile Afyonkarahisar ve Uşak, %90 memnuniyet oranı ile de Kütahya takip etti.
Zorlu Enerji Çağrı Merkezi, ödüllerin merkezi oldu
Geçtiğimiz yıl ödüllerin merkezi haline gelen Zorlu Enerji Çağrı Merkezi, dünyanın en iyi işverenlerinin ve insan kaynakları uzmanlarının ödüllendirildiği global ödül programı 16. Stevie Awards Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nde “Yılın İletişim Merkezi” seçilirken 7. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards’da da Enerji Perakende kategorisinde dördüncü kez Mükemmel Müşteri Memnuniyet Başarı Ödülü’nün de sahibi oldu. Zorlu Enerji Çağrı Merkezi yanı sıra Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen il ve tek platformu Şikayetvar Platformu tarafından düzenlenen ödül programında sektöründe şikayetlere en hızlı ve etkin çözümle dönüş yapan şirket olarak ‘Diamond‘ ödülüne layık görüldü.
Şirketin abonelerine dokunduğu her alanda en iyi müşteri deneyimi yaşattığını belirten Zorlu Enerji Ticaret Genel Müdürü İnanç Salman, “Müşterilerimize temas ettiğimiz her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşatıyoruz. Öncelikli hedefimiz, abonelerimizin hizmetlerimizden en iyi şekilde yararlanmaları. Bu hedefimiz doğrultusunda teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak hızlı ve müşteri odaklı hizmet sunma ilkemiz doğrultusunda dijitalleşen süreçler üzerinde yoğunlaşıyoruz. “Dijital Abonelik Hizmetleri” projemizle Zorlu Enerji’den perakende elektrik hizmeti alan tüketiciler için tüm işlem kanallarından mesafeli abonelik işlemlerinin (müşteri hizmet merkezleri, e-devlet, mobil uygulama, online işlemler, çağrı merkezi) kolayca gerçekleştirilmesini sağlıyoruz. 2023 yılında elektrik abonelik işlemlerinin yüzde 95’ini dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.” diye konuştu.