21 Mayıs 2025
Beşyol Mahallesi 1.İnönü Caddesi 18/8 Küçükçekmece İstanbul
Gastro

Terra Pizza, Yüzde 100 Lezzet Odağıyla Büyüyor

Mayıs sayımızda konuğumuz olan Terra Pizza CEO’su F. Emrah Peker ile markanın 2025 yılına güçlü başlangıcını, yıl içerisindeki hedeflerini, teknoloji yatırımlarını ve başarılı franchise sistemini konuştuk. 2025 yılı hedeflerinden bahseden Peker, “2025 yılına “Yüzde Yüz Lezzet Terra Pizza” mesajımızla güçlü bir başlangıç yaptık. Yıl boyunca yeni lokasyonlarda şubeler açmayı planlıyoruz. Şu anda 47 ilde 204 […]

Read More
Gastro

Franchise Yatırımlarında Başarının Stratejik Adımları Neler?

Franchising sistemi, gıda perakende sektörünün dinamosu haline gelerek Türkiye ve dünya genelinde girişimcilerin ilgisini çekiyor. Düşük risk, güçlü marka gücü ve hazır altyapı gibi avantajlarla öne çıkan bu yatırım modeli, uzun vadeli başarı için sadece tabela gücüne değil, stratejik adımlara dayalı bir yaklaşım gerektiriyor. Mayıs sayımızda ağırladığımız UFRAD Franchising Derneği Başkanı Prof. Dr. Mustafa Aydın […]

Read More
Enerji Gastro

Aslı Tonlarca Gıda Atığını Doğaya Kazandırıyor

Eksim Holding bünyesinde faaliyet gösteren ve fabrikasında aylık 1200 ton gıda üretim kapasitesine sahip olan kafe-fırın zinciri Aslı, holdingin ‘Yeteri Kadar’ sosyal sorumluluk kampanyasına sürdürülebilir üretim ve geri dönüşüm projeleriyle katkı sağlıyor. . Bu doğrultuda Sürdürülebilir Yaşam ve Çevreyi Koruma Derneği (KORU) ile protokol imzalayan Aslı, israfla mücadelede farkındalık oluşturma hedefiyle ayda 2 ton gıda […]

Read More
Gastro Son Dakika

“Türkiye’nin Dürümü” Büyümeye ve Güçlenmeye Devam Ediyor

Mayıs sayımızda ağırladığımız Dürümle CEO’su Fatih Özçanak, 2025’e hızlı başladıklarını ve ilk çeyrekte büyüme hedeflerine ulaştıklarını kaydetti. Önümüzdeki dönem hedeflerinin yurt dışına açılmak olduğunun altını çizen Özçanak, “Markalaşma stratejimizde “Türkiye’nin Dürümü” söylemini sahipleniyoruz. Hedefimiz, lezzetlerimizi Türkiye’nin dört bir yanında dürüm sevenler ile buluşturmak. Dürümle olarak hep birlikte büyümeye ve güçlenmeye devam ediyoruz.” dedi. Dürümle için […]

Read More
Gastro

Tavuk Dünyası, 19 Mayıs’ta Öğrencilere 1919 Menü Desteğini Sürdürüyor

Tavuk Dünyası, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı bu yıl da Askıda Ne Var iş birliğiyle üniversite öğrencilerine yönelik 1919 menü desteğiyle kutluyor. Türkiye’de “fast-casual” restoran deneyiminin öncülerinden Tavuk Dünyası, gençliğe armağan edilen 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı, üniversite öğrencilerine yönelik anlamlı bir projeyle kutluyor. Marka, Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe […]

Read More
Gastro

NumNum Yaz Menüsüyle Nam Salıyor

2003’te Maçka’da açılan ilk şubesinden bu yana, “lezzetli yemekleri uygun fiyata ve hızlı sunma” anlayışıyla hizmet veren NumNum, yazın enerjisini yansıtan yeni menüsüyle dikkat çekiyor. Dinamik konsepti ve sıra dışı dekorasyonuyla, gençlerin sosyal yaşamında sıklıkla tercih ettiği markalardan biri olan NumNum, kahvaltıdan akşam yemeğine kadar günün her anına hitap eden menüsünü yaz tabaklarıyla yeniledi.  “İyi […]

Read More
Gastro Son Dakika

Eksun Gıda İlk Çeyrek Bilançosunu Açıkladı: FAVÖK 84 Milyon TL’ye Ulaştı

Türkiye’nin önde gelen un üreticilerinden Eksun Gıda, 2025 ilk çeyrek finansal sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı. Şirketin net satış hasılatı 2,7 Milyar TL olarak kaydedildi. Eksun Gıda Grubu Başkanı ve CEO’su Hasan Abdullah Özkan bilançoya ilişkin yaptığı açıklamada, “Stratejik hedeflerimiz doğrultusunda önemli adımlar atmaya ve sofralara lezzet katmaya devam ettiğimiz bir süreç yaşadık. Finansal açıdan geldiğimiz noktayı, […]

Read More
Ekonomi Gastro

McDonald’s Türkiye’den İstihdam Seferberliği: 2 Bin Kişiyi İşe Alacak

McDonald’s Türkiye yeni işe alım kampanyasıyla ülke genelinde 2 bin kişiye istihdam sağlamaya hazırlanıyor. Restoranlarında iş fırsatı sunan şirket, her yaştan insanın iş gücüne katılımını desteklemeyi hedefliyor. Konuya ilişkin açıklama yapan McDonald’s Türkiye CEO’su Mwaffak Kanjee, “Büyüme planlarımız kapsamında 8 bini aşan çalışan sayımızı daha da artırmak amacıyla başlattığımız istihdam seferberliğinde bu yaz, gençler, kadınlar […]

Read More
Gastro

Türkiye’den Dünyaya: Nilky, Uluslararası Büyümesini İngiltere’ye Taşıyor

Türkiye’nin önde gelen bitkisel içecek markası Nilky, küresel pazarlardaki büyümesini sürdürüyor. Bugüne kadar Singapur, Malta, Lübnan, Katar, Birleşik Arap Emirlikleri ve Suudi Arabistan başta olmak üzere 10’dan fazla ülkede tüketicilerle buluşan marka, şimdi de İngiltere pazarına adım atarak uluslararası varlığını genişletiyor. Badem, yulaf, hindistan cevizi, soya ve fındık gibi bitkisel süt seçenekleri ve probiyotik yoğurt […]

Read More
Ekonomi Gastro Son Dakika

ŞOK Marketler 2025 yılının ilk çeyreğinde büyümesini sürdürdü

ŞOK Marketler, 2025 yılının ilk çeyreğinde istikrarlı büyümesini sürdürdü. Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan açıklamaya göre 2025 yılının ilk üç ayında ŞOK Marketler net satış gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre reel olarak yüzde 5 artırarak 54 milyar TL’ye ulaştırdı. Mağaza sayısını 11 bin 18’e çıkaran şirket, ülke ekonomisine katkıda bulunmaya devam ediyor. ŞOK Marketler […]

Read More